Gå til innhold

Sletting av logg på Facebook

fotonisse

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan en kan slette aktivitetsloggen på Facebook?

Nei, jeg har ingen hemligheter der, og det er heller ikke noe jeg skal gjemme bort ( i tilfelle spørsmålet/kommentaren skulle komme..... ;) )

Synes bare den er vel lang og uoversiktelig for øyeblikket, og kunne gjerne tenkt meg å "komprimere" den loggen litt.

Det eneste jeg har fått til med aktivitetsloggen (mine siste bevegelser) er at jeg kan velge hva som skal være synlig på tidslinjen, eller så må jeg slutte å like noe jeg har trykket Liker på.

Det ved å trykke på "blyanten" oppe til høyre for hver aktivitet.

Finner heller ingen mulighet til å slette hele loggen i innstillingene, men det er jo ikke sikkert at jeg ser på rett sted eller bruker de rette "verktøyene" i innstillingene for å kunne gjøre det.

Så om noen har en god forklaring (gjerne teskje beskrivelse) på hvordan det kan gjøres, så setter jeg stor pris på det.

Er ikke veldig kjent med FB (og dens innstillings muligheter), så fint om noen kan trå litt støttende til :)

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg trykker på slett slik du viser her, så blir også selve aktiviteten slettet. Forsøkte det akkurat nå, og da ble også hele kommentaren jeg hadde skrevet borte, og det er ikke meningen.

Det er kun selve loggen jeg kunne tenke meg å få slettet, ikke selve aktivitetene jeg har gjort.

Men om det er mulig har jeg som nevnt ikke funnet ut av......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...