Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm ved avspilling av video

Anbefalte innlegg

Hei

Her om dagen sluttet plutselig Youtube å fungere skikkelig, jeg fikk kun en svart skjerm, selv om lyd og alt annet funket fint. Dette gjelder også andre videoer jeg prøver å spille av. 

Det funker smertefritt i VLC og jeg har oppdatert Flash for anledningen, but still nothing. 

Ps. har prøvd å Google, men det var ingenting som hjalp. Så nå satser jeg på kloke norske hoder her inne heller :) 

På forhånd takk for svar.

Det kan også nevnes at laptopen er ca. 2 mnd gammel og med Windows 8.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Her om dagen sluttet plutselig Youtube å fungere skikkelig, jeg fikk kun en svart skjerm, selv om lyd og alt annet funket fint. Dette gjelder også andre videoer jeg prøver å spille av. 

Det funker smertefritt i VLC og jeg har oppdatert Flash for anledningen, but still nothing. 

Ps. har prøvd å Google, men det var ingenting som hjalp. Så nå satser jeg på kloke norske hoder her inne heller :)

På forhånd takk for svar.

Det kan også nevnes at laptopen er ca. 2 mnd gammel og med Windows 8.

Fjern flash, avinstaller og få den nyeste versjonen. Eventuelt prøv en annen nettleser.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Har prøvd å fjerne og oppdatere Flash, samt bruk av andre nettlesere, men det er samme ulla hver gang... 

Det begynte å virke igjen for en ukes tid siden, men nå skjedde det samme igjen, bare nå er skjermen i Mozilla grønn og Chrome svart.  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...