H09I6AN Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei Her om dagen sluttet plutselig Youtube å fungere skikkelig, jeg fikk kun en svart skjerm, selv om lyd og alt annet funket fint. Dette gjelder også andre videoer jeg prøver å spille av. Det funker smertefritt i VLC og jeg har oppdatert Flash for anledningen, but still nothing. Ps. har prøvd å Google, men det var ingenting som hjalp. Så nå satser jeg på kloke norske hoder her inne heller På forhånd takk for svar. Det kan også nevnes at laptopen er ca. 2 mnd gammel og med Windows 8. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hei Her om dagen sluttet plutselig Youtube å fungere skikkelig, jeg fikk kun en svart skjerm, selv om lyd og alt annet funket fint. Dette gjelder også andre videoer jeg prøver å spille av. Det funker smertefritt i VLC og jeg har oppdatert Flash for anledningen, but still nothing. Ps. har prøvd å Google, men det var ingenting som hjalp. Så nå satser jeg på kloke norske hoder her inne heller På forhånd takk for svar. Det kan også nevnes at laptopen er ca. 2 mnd gammel og med Windows 8. Fjern flash, avinstaller og få den nyeste versjonen. Eventuelt prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Takker for svar. Har prøvd å fjerne og oppdatere Flash, samt bruk av andre nettlesere, men det er samme ulla hver gang... Det begynte å virke igjen for en ukes tid siden, men nå skjedde det samme igjen, bare nå er skjermen i Mozilla grønn og Chrome svart. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Skriv Chrome://flags i nettleseren din. Huk av på "Deaktiver maskinvareakselerert videodekoding.". Lenke til kommentar
dopus Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 prøv også å oppdatere skjermkort driverne hvis du ikke allerede har gjort det. Har hatt samme problemet på en av mine pcer for en stund tilbake, og da var det nye drivere til skjermkortet som løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå