Gå til innhold

Norton antivirus 2002

CaSh

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et problem. Etter å ha formatert og installert alt igjen, skal jeg hente oppdateringer på norton antivirus 2002. Etter å ha hentet en god del og etter reebote, tok jeg en ny oppdatering og da fant den, og jeg lastet ned. Tok ny søk, og den fant samme igjen. Sånn går det hele tiden nå. Tror det har noe med at jeg trenger live update 2 eller noe. Noen som har erfart samme problem og løst det??

Kunne trengt litt hjelp ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, får du noen feilmelding? Jeg måtte en gang laste ned en oppdatering av Symantec LiveUpdate Agent eller noe, før jeg kunne laste ned de andre

Bare kryss av på den ene som ikke er virusdefinisjons-oppdetering. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet på en av maskinene mine for en tid tilbake, der ble problemet løst ved å avinstallere alt som har med NAV å gjøre for deretter å legge det inn igjen. Er usikker på hva som forårsaket problemet, men har en mistanke om at det kanskje har noe med at jeg lastet ned oppdateringer som krevde omstart både til Windows og NAV samtidig.

Så hvis du ikke har tenkt å avinstallere noen ting, er det ikke sikkert du kommer til bunns i dette. Men man kan jo aldri vite...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...