Rustymagus Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Bloodstained: Ritual of the Night skal folkefinansieres.Castlevania-veteran trekker sløret av nytt spill Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvis det blir i nærheten av like bra som Symphony of the night, så blir Ritual of the night et must for min del hvertfall. Virker lovende. Spiller Guacamelee for tiden. Elsker 2d metroid aktige spill, men det er altfor få av dem. Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det er allerede 15k over målet og det har ikke gått en dag engang. Dette er sinnsykt lovende. Lenke til kommentar
Edgeworth Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det var på tide. Siste gode castlevaniaspillet jeg husker å ha spilt var Order of Ecclesia på NDS. Heldigvis får vi sysle med La-Mulana 2 imens vi venter på Bloodstained (: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Det var på tide. Siste gode castlevaniaspillet jeg husker å ha spilt var Order of Ecclesia på NDS. Heldigvis får vi sysle med La-Mulana 2 imens vi venter på Bloodstained (: Det står "expected release march 2017" så dere har lang nok tid å spille andre ting hvertfall...makan til hype om noe som kommer om 2 år har jeg ikke sett. Endret 12. mai 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå