Benbjo Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Alltid fint med Arsenal-tap, men dere har nok kontrollen på topp3 likevel. Vi må ta poeng på OT, hvis ikke er 3plassen deres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Vi solgte feil polakk. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Neida. Selv Sczczszczs hadde tatt alle skudda når de går rett på keeper. 3 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Dette kan være en stor gavepakke for oss! Ikke det at jeg tror vi vinner mot dere på Emirates, men nå er det i alle fall en sjanse. Vi vant jo på Emirates Det har du helt rett i. Vet ikke hvorfor jeg trodde vi skulle dit igjen! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Vi vinner FA Cupen og tar fjerdeplassen. Wenger er så naiv som kjører på med samme lag kamp etter kamp. Det irriterer meg at han sjelden roterer på laget. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Kjedelig tap, men sånn blir det noen ganger. Får håpe det blir lenge til neste gang, og at vi reiser oss kraftig på OT. Synes vi spilte mye bra mot Swansea-muren, men det går ann å skyte litt hardere og til side for keeperen også. Fabianski hadde en særdeles god kamp, det skal han ha, men det var ikke alle skuddene våre som var så vanskelig å redde. Igjen ser vi et godt eksempel på god bortetaktikk mot lag som en forventer er klart bedre. Det ble forferdelig kjedelig spesielt i 1. omgang, men det gir resultater nok en gang, slik som det også gjorde for oss på Etihad. Frustrerende og kjedelig for oss, men jeg har også mye respekt for denne taktikken. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Alltid fint med Arsenal-tap, men dere har nok kontrollen på topp3 likevel. Vi må ta poeng på OT, hvis ikke er 3plassen deres Men dere kan nok gjøre det også. Vi er i dårlig form, og sliter veldig uten Carrick. Old Trafford er Old Trafford, men dere er nok favoritter til denne kampen likevel. Blir vel gøy og en spennende kamp 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) skuffende at ballen ikke går i mål i dag edit: I riktig mål that is. Endret 11. mai 2015 av barezell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå