golfsko Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hengelåsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Tenkte det var ved Ljøen før jeg leste teksten. Det ble et rett så stilig bilde! Det skal vel gjerne bli poppis med hengelåser der også nå da! Blir vel så tungt at det raser i sjøen og lager flodbølge..... Lenke til kommentar
golfsko Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Hehe, ja sånn er det! Nok at bare en begynner det, så baller det på seg! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det mangler en e i tittelen for det er da vitterlig to hengelåser her. Jo, jeg har sett det før at hengelåser blir hengt på som utsmykning. Vet ikke om det er formålet her da. Greit du nevner Geirangerfjorden for den er jo ganske så ugjenkjennelig. Men tipper bildet er eksponert fra Ørneveien. Roar Lenke til kommentar
golfsko Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Mangler ingen e i tittelen nei, for det er da vitterlig jeg som setter tittel på bildet, ikke du Roar Det er heller ikke tatt fra Ørnesvingane, men utsikt fra Flydalsjuvet. Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg