Camlon Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Undervurderer du ikke folk litt nå? Tror ikke folk vil begynne å kaste søpla rett i søppelkassa, fordi det ikke er praktisk på noen som helst måte. De som ikke bryr seg vil selvsagt fortsette å kjøpe flere plastposer enn de trenger ja, men det fører jo til større inntekter for staten. Jeg har personlig erfaring fra Danmark, og dessverre så var det mange av naboene mine som kastet søppelet rett i søppelkassa. På grunn av dette så fungerte ikke resirkuleringen i det hele tatt. Jeg kjøpte bare plastposeruller, så de fikk vesentlig mindre fra meg enn de ville ha fått om avgiften var lavere. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Nå kommer pose avgiften likevel... Og strømmen ble vel dyrere også ... Dere får både i pose og bekk !! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Undervurderer du ikke folk litt nå? Tror ikke folk vil begynne å kaste søpla rett i søppelkassa, fordi det ikke er praktisk på noen som helst måte. De som ikke bryr seg vil selvsagt fortsette å kjøpe flere plastposer enn de trenger ja, men det fører jo til større inntekter for staten. Jeg har personlig erfaring fra Danmark, og dessverre så var det mange av naboene mine som kastet søppelet rett i søppelkassa. På grunn av dette så fungerte ikke resirkuleringen i det hele tatt. Jeg kjøpte bare plastposeruller, så de fikk vesentlig mindre fra meg enn de ville ha fått om avgiften var lavere. Det tror jeg på. Kom nettopp fra København, og først nå nylig har de begynt med det samme systemet som vi har i Oslo. Det er ganske utrolig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ja, la oss øke strømprisene slik at folk heller fyrer med ved. Godt miljøtiltak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg skal fyre opp noen favner ved i vinter ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå