Kristoffer Møllevik Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Astronomer ved Parkes Observatoriet har undret seg over kilden til de merkelige radiosignaler i 17 år.Mystisk radiosignal var mikrobølgeovn Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hm. hvor leste jeg om denne nyheten for et par-tre uker siden? itavisen kanskje? iallefall -litt- gammelt nytt. Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hm. hvor leste jeg om denne nyheten for et par-tre uker siden? itavisen kanskje? iallefall -litt- gammelt nytt. Var nytt for meg. 3 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Lenken til kilden virker ikke. 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Lenken til kilden virker ikke. Takk - har fikset den nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) De bør bygge en ett radioteleskop utenfor planetens magnetfelt for å forsterke svake radiosignaler utenfra. Det mener jeg virkelig for jeg mener at radiosignaler som kommer langt vekke i kan forsvinne før det kommer frem til bakken, særlig om de er svake. Eventuelt bygge en radioteleskop på hver pol på jorden i tillegg. Endret 12. mai 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Ser for meg en av de ansatte tenkte: "det er ergerlig at hver gang noe spennende skjer, så er jeg i kantina og lager mat" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå