Cowboystrekk Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg lurer på om det finnes web-shopper som selger dvd-brennere (interne) til bærbare pcer?jeg mener å ha sett det på en eller annen side, men kan ikke komme på hvor... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Må i så fall bestille det fra leverandøren av pcen!! de har sikert. hvis de ikke har så er det veldig liten sjangs for at noen andre Web-Shopper har! Lenke til kommentar
Solariz Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er det ikke like greit å kjøpe en ekstern en. Ville dessuten ikke kjøpt dvd-brenner før den nye standarden med dual-layer kommer. Er jo kjipt å ikke kunne kopiere filmer uten å måtte komprimere dem. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De nye brennerne kommer vel ikke før i april og koster sikkert mye mer enn de som er på markedet nå.. Jeg kjøpte meg en ekstern Plextor PX-708UF. Den er veldig bra, har både USB2 og Firewire. Brenner + format på 8X og - format på 4X. Stilig er den også, men hvis du reiser mye rundt så er det kanskje ikke så praktisk å dra på. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 sjekket på min fikk kun tak i en R+ til min laptop. Kostet over 4000 kr. Men Teac har en ekstern en som støtter USB2.0 for ca 2200 kr. Og denne størrer R+ og R- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå