Schreiber Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) For å starte et sted gidder jeg ikke mer. Når dette er skrevet logger jeg ut av forumet for godt. Grunnen er forumeliten. Jeg kan lett navngi en god del av dise "elitefolkene", men da blir jeg jo bare bannet osv. Selv om jeg ikke kommer tilbake, gidder jeg ikke få flere klager fra moderatorer av en eller annen idiotgrunn, og jeg gidder slettes ikke krangle mer med eliten. Hva er så denne eliten? Kort sagt er dette folk som tror de er bedre en alle andre, og mer enn gjerne rakker ned på de som er er under dem på rangstigen. Vi sre dette dessverre mer og mer her på forumet. Nintendokaféen har jeg gitt opp for lengst. Der diskuteres ikke Nintendo lengre. Der diskuteres utelukkende det eilten liker. Wii U ble en solid flopp, og 3DS selger i bøtter og spann. Likevel er det utelukkende Wii U som diskuteres. 3DS blir oversett hele tiden - med mindre den får et spill eliten liker. Dvs Maro eller Zelda. Alt annet blir ignorert. Filmanmeldelser? Jeg våget å si jeg hatet It Follows, og da var helvetet i gang. Jeg hatet Sharknado, og eliten klikket fullstendig. Jeg hatet Dark Knight... vel, dere skjønner poenget. Og jeg må jo for all del ikke våge å påstå at en film de mener er unik ikke er det. Hint: Sharknado er ikke en unik film. Det er bare en tilfeldig film i en stor sjanger, og ikke en spesielt bra eller dårlig en heller. Den er bare dårlig, og ikke engang så dårlig at den blir morsom. Men si det til eliten.. Jeg våget å komme med noen spørsmål i tv-serietråden om serien The Flash, og "you went full comib book nerd". Den quoten er fra filmen Tropic Tunder, men i stedet for comic book nerd skal det være retard. Det sier jo sitt. Man må jo for all del ikke diskutere noe eliten i den tråden ikke liker. Her skal det uteluk... faen heller, dere skjønner poenget. Dette gidder jeg ikke lengre. Hvorfor det er blitt sånn, og om noe kan gjøres, aner jeg ikke. Men det er den veie ndet har gått i flere år nå, og det kommer neppe til å bli bedre. Derfor logger jeg ut nå, og jeg kommer ikke tilbake. Jeg bare håper denne tråden kan være litt hjelp for å utheve problemet og få noen til å gidder prøve å gjøre noe med det, men det er heller tvilsomt. Se det heller som en klagetråd, eller noe sånt. Endret 11. mai 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ja, for eliten liker drit som Nitendo Wii/3DS, Sharknado og comics.. Cry me a river. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvem er denne "forumeliten" egentlig? Er det en klubb? Har de møter og slik? Hvordan kan jeg bli med i denne klubben? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Har kjent på det mange ganger selv opp gjennom de 10 11 årene jeg har vært her. Er bare å trekke seg tilbake og gi en rolig faen. Endret 11. mai 2015 av Feh 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvordan kan jeg bli med i denne klubben?Og er det verdt å være med i en klubb der du må like Wii U? 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hvordan kan jeg bli med i denne klubben?Og er det verdt å være med i en klubb der du må like Wii U? Har hatt Wii U i husholdningen i 2 år nå, brukt den 2 ganger føler jeg passer fint inn i den klubben allerede! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 TLDR: "Noen var uenig med meg på interweben, noe som skyldes Illuminati. Det blir for strengt for meg, ass.." 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) *snip* Jeg har vært på dette forumet siden 2002, og jeg kan fortelle deg en ting, det har alltid vært slik. Spesielt i store tråder som omhandler et tema. Det danner seg ofte "cliques" og kommer man diltende inn i en slik tråd, så skal det ikke mye til for å tråkke noen på tærne. Endret 11. mai 2015 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå