Feexy Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Har nettopp fått en ny pc, men når jeg tar ut laderen om jeg ser på en youtube video eller spiller blir blir frameraten helt elendig, nesten helt ubrukelig. Er dette noe som skjer for og spare strøm eller er det noe galt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Se på strøminstillinger i kontrollpanel. Sett den til "Høy ytelse" eller lignende. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Når det gjelder spill så har laptoper en strømsparer instilling som skrus av når du plugger i laderen. Laptopen min er også slik. Men har ikke lagt merke til noe slikt for video avspillinger. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Du får ikke full ytelse på batteri, batteriet klarer ikke levere så mye strøm som maskinen krever, du vil derfor ikke klare å spille tunge spill på batteri, da må du koble til laderen. Video burde gå greit, sjekk om det hjelper med nye drivere f.eks. Slik er det på alle nye maskiner som har kraftig dedikert grafikk - dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå