Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ser forskjellen mellom de to versjonene ,v2 har mer detaljer. Flott bilde med fin fargepalett , fint lys og fin bokeh. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei, MotoG. Perfekt bilde av linerle, med fin positur, meget god skarphet (V2), veldig behagelige farger, fabelaktig lys og en aldeles flott, matchende, uforstyrrende bakgrunn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Et flott bilde av linerla, men på min skjerm ble det litt 'støy' i V2 i full størrelse mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Staselig modell. Ikke alltid disse står i ro lenge nok til å bli portrettert såpass som dette. God skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Plassering i flata er slett ikke gærn den heller. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Ser forskjellen mellom de to versjonene ,v2 har mer detaljer. Flott bilde med fin fargepalett , fint lys og fin bokeh. Mvh Alec Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Hei, MotoG. Perfekt bilde av linerle, med fin positur, meget god skarphet (V2), veldig behagelige farger, fabelaktig lys og en aldeles flott, matchende, uforstyrrende bakgrunn ! M v h Albert. Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Et flott bilde av linerla, men på min skjerm ble det litt 'støy' i V2 i full størrelse mvh Torhild Takker så mye. Det var godt å høre at du opplever støy på V2, for det gjør jeg også. Så da vet jeg at det blir for mye oppskarping. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Staselig modell. Ikke alltid disse står i ro lenge nok til å bli portrettert såpass som dette. God skarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Plassering i flata er slett ikke gærn den heller. Roar Takker så mye for flott synsing Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Går for V2 selv om forskjellen er liten. Uansett et superskarpt bilde med "perfekt" bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Går for V2 selv om forskjellen er liten. Uansett et superskarpt bilde med "perfekt" bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, synes selv V2 ble litt for mye oppskarpet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Et flott bilde dette av linerla. God skarphet, fine farger og en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg