VanceJoy Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei! Jeg trenger rundt 400 kroner til onsdag, gidder ikke å gå inn på detalje på akkurat hvorfor, men har noe en idè hvordan jeg kan få det til? Jeg er villig til å gjøre stortsett det meste. Jeg har ingenting å selge, har bruk for stortsett det jeg eier. Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Går ut i fra at du ikke har fast arbeid mtp spørsmålet og summen. Hva med å arbeide/gjøre småjobber for venner og familie? Alternativt låne penger av dem, og betale/arbeide tilbake senere? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Bruk disse kjøp/salg/bytte-gruppene på facebook, gjerne en for nærområdet ditt. Tilby deg å bytte til sommerdekk, vaske bilen, pante tomflasker ++ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Enda en slik tråd?! Håper INGEN blir donor-happy denne gangen, dette ender alltid dårlig. OP ta opp et kreditkort eller svelg stoltheten din å gå til mor eller far. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Gå ut og let etter flasker og pant dem. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Gå ut og let etter flasker og pant dem. Evt gå dør til dør å tilby deg å pante for folk(for planten såklart) 1 Lenke til kommentar
VanceJoy Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Gå ut og let etter flasker og pant dem. Fant en cola boks, den var for ødelagt til å scannes. (1 og en halv time?) Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hvis du bor i oslo kan du få noen kroner for å vaske bilen min. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Gay for pay. Men dette er ulovlig. Jeg anbefaler det ikke. Jeg bare sier at det er noen som holder på med det. Endret 13. mai 2015 av selters Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Har du fått de 400kr nå da, la oss høre hvordan du fikk dem 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå