V. Haugen Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Stuntet var egentlig bare reklame for en ny sci-fi-serie.Denne robot-hushjelpen lurte TV-seerne trill rundt Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Stilig! Jeg lurer på om noen av fjesbokvennene mine går på dette? Noen gikk på historien om genpets http://www.genpets.com/index.php Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Tydelig at det er mange som ikke følger med på populær robotteknologi, men forundrer meg ikke at folk lot seg lure. Når de overhodet ikke vet hva som finnes der ute er det jo lett å lures. Lenke til kommentar
hekrima 001 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Dette ser ut som den engelske versjonen av den svenske tv serien Äkta människor. Den skal vises på AMC nettverket i USA så dette vill bli mere polert versjon enn den svenske. Det finnes 2 sesonger på Netflix under navnet Ekte mennesker dette beste siden Bladrunner er min mening. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 beste siden Bladrunner er min mening. Det må sees! Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 er dete en britisk versjon av ekte mennesker, den svenske serien som ligger på netflix? i så fall, Protect the code-The code is freedom- the code is life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg