Rpett Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei! Kjøpte pc i deler i sept. I fjor! Alt har fungert fint helt til torsdag! Kom hjem fra jobb torsdags kveld, og ingenting fungerte. Skjedde ikke noe når jeg prøvde å skru på. Bestilte dermed ny psu pga lang vente tid på service. Men samme skjer når jeg monterte den nye. Ingen tegn til liv. Noen som kan gi meg en hurtig guide til hva jeg kan gjøre når jeg kommer hjem for å finne ut hva som er galt? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 de fleste hovedkort har et lys (LED) som viser når det er strøm koblet til hovedkortet, dvs. strømforsyning er koblet til og skrudd på. Lyser dette lyset? Lenke til kommentar
Rpett Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Er ikke noe lys el. Alt er dødt Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Er det strøm i stikket i veggen? Er powerknappen på PSU slått på? Lenke til kommentar
Rpett Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Der er det strøm, for skjerm osv fungerer. Knappen er skrudd på den fungerte kvelden før, men helt ut av det blå, så ville den ikke skru seg på. Lenke til kommentar
Rpett Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Nå er nytt hk bestilt! Men må noe re installeres om man bytter hk?? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Windows Du bestilte vel riktig socket også? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det skal ofte holde med å sette i hdd/ssd og trykke reparer startup Lenke til kommentar
Rpett Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Satser på at jeg slipper ? ja bestilte riktig socket!???? Så håper virkelig dette løser problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå