N o r e n g Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Kan også være CPU som overoppheter seg, lurt å sjekke om kjøleren sitter skikkelig. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Hmm skal sjekke med ny kjølepasta i helgen Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hei en venn av meg har problemet med at når han spiller gta 5 online så får han mega fps drops. Han kan kjøre med 70fps ish. Plutselig lav fps og så stopper den og refreshe for en stund. Står stille. Så smooth igjen. Noen ganger synker den og ligger på 20 fps... Han har Gtx 970 I7 4790k 8gb ram Hva er problemet? Evt fix? -takk Du brukte den samme når du skulle ha tips til deler! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Hei en venn av meg har problemet med at når han spiller gta 5 online så får han mega fps drops. Han kan kjøre med 70fps ish. Plutselig lav fps og så stopper den og refreshe for en stund. Står stille. Så smooth igjen. Noen ganger synker den og ligger på 20 fps... Han har Gtx 970 I7 4790k 8gb ram Hva er problemet? Evt fix? -takk Du brukte den samme når du skulle ha tips til deler!Vi har samme pc birtsett fra ssd/gpuer/vifter -.- Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Hei en venn av meg har problemet med at når han spiller gta 5 online så får han mega fps drops. Han kan kjøre med 70fps ish. Plutselig lav fps og så stopper den og refreshe for en stund. Står stille. Så smooth igjen. Noen ganger synker den og ligger på 20 fps... Han har Gtx 970 I7 4790k 8gb ram Hva er problemet? Evt fix? -takk Du brukte den samme når du skulle ha tips til deler!Vi har samme pc birtsett fra ssd/gpuer/vifter -.- k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå