waerg34g Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Denne ligger kanskje feil, men fant ikke noe bedre sted... Skulle bytte hovedkort og CPU i maskinen min, men oppdaget at jeg hadde vært litt for ivrig på å rydde i flyttelasset. Så nå har jeg kjøler og CPU, men mangler feste... Så er det noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak i, festeklipset for AMD til en Zalman CNPS9500? Og som vil sende den til meg mot en liten sum? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Kjøp deg en CM 212 eller TX3 Enklere det enn å spore opp noe slikt. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Send en mail til Zalman og spør pent om de har noe slikt mounting kit liggende. Evt kan du søke på ebay eller mikke til noe på egenhånd. Eller bare kjøp deg en helt ny kjøler ja, men den kjøleren du har er jo legendarisk. Husker den Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Har selv ryddet og kastet mye nå i helga og fant de som er merket i rødt, hvis det er de du vil ha skal du få de. Endret 11. mai 2015 av GabrielV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå