Nachoswolf Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei, jeg har laget en rekke sanger som er i en gråsone sjangermessig da jeg bruker både orkester og en del andre elementer basert på hvilket tema sangen skal ha. Det er instrumentalt ihvertfall. Som nevnt i tittelen hadde det vært flott med tilbakemeldinger, både på selve komposisjonen og kvaliteten, hvor sistenevnte ikke alltid er helt på topps, jeg er fortsatt ganske amatør på lydmiksinga. Artistnavnet er Skaujotne og alt er laget i FruityLoops Studio. (Er det mulig å embedde soundcloud på forumet her, isåfall hvordan?) Sangene: Exordium Infinity Latveria Nord ---------- Min soundcloud-side Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Hører at du bruker stortset de samme instrumentene. Latveria og Nord skiller seg veldig ut i for hold til de to første, de to høres så identisk ut. Bortig fra det, da er ikke det så ille laget. Stå på. Endret 3. august 2015 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Du tenker mest på filmscore hvor det ikke skal ta for mye plass og blende inn i en en story ? Sitter igjen med det inntrykket fordi det er ganske lavmælt og holder seg jevnt på samme nivå stort sett hele tiden. Det er liksom som det aldri bygger seg opp til et klimaks og en avsluttning, men er mer en god skildring av et midtparti i en film. Eller er det bra arrangert og lydmessig henger det godt sammen. Endret 1. september 2015 av vidor Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Film!! Hvor har du det fra? Jeg har ikke nevnt noe om film. Jeg syns faktisk de to er veldig identiske, har ingen ting med film å gjøre det. Men uansett er det ikke ille laget. Stå på. Endret 1. september 2015 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Den var tiltenkt TS, men ser jeg kunne vært mer klar i hvem jeg adresserte til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå