Gå til innhold

Hegre som fisker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stupet som sådan minner litt om det svømmeinstruktøren lærer nybegynnerne; - sittende på huk med hendene over hodet, før de slipper seg forsiktig uti fra 10 cm over vannflata.

Hegra di er tam og dressert, det er jeg sikker på. Du får den jo til å oppføre seg akkurat som du vil. Regner med at dette er den etterhvert lett aldrende Byhegren. ;) Hører også plasket ...

-bjarte.

Lenke til kommentar

Hei, Oddmund.

Jeg tror at de aller fleste (= alle) setter pris på dine mange flotte bilder av gråhegre, så kom gjerne med flere gode bidrag ! :)

Dette var et uvanlig bilde, både på grunn av positur og kameraplassering / -vinkel.

Skarphet, farger og lys er helt utmerket ! :)

M v h Albert.

Takk for hyggelig kommentar Albert :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Stupet som sådan minner litt om det svømmeinstruktøren lærer nybegynnerne; - sittende på huk med hendene over hodet, før de slipper seg forsiktig uti fra 10 cm over vannflata.

Hegra di er tam og dressert, det er jeg sikker på. Du får den jo til å oppføre seg akkurat som du vil. Regner med at dette er den etterhvert lett aldrende Byhegren. ;) Hører også plasket ...

-bjarte.

Dette er nok en av de "gamle" hegrene, den aksepterer at jeg henger over rekkverket (ca 15mtr avst) med 400mm´rn den kikker opp av og til for å følge med, men fortsetter med sitt..å fange fisk. Mens andre er så sky at de stikker bare jeg åpner verandadøra.

Takk for hyggelig kommentar :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...