okjo Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hegre som fisker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei, Oddmund. Jeg tror at de aller fleste (= alle) setter pris på dine mange flotte bilder av gråhegre, så kom gjerne med flere gode bidrag ! Dette var et uvanlig bilde, både på grunn av positur og kameraplassering / -vinkel. Skarphet, farger og lys er helt utmerket ! M v h Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Stupet som sådan minner litt om det svømmeinstruktøren lærer nybegynnerne; - sittende på huk med hendene over hodet, før de slipper seg forsiktig uti fra 10 cm over vannflata. Hegra di er tam og dressert, det er jeg sikker på. Du får den jo til å oppføre seg akkurat som du vil. Regner med at dette er den etterhvert lett aldrende Byhegren. Hører også plasket ... -bjarte. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Hei, Oddmund. Jeg tror at de aller fleste (= alle) setter pris på dine mange flotte bilder av gråhegre, så kom gjerne med flere gode bidrag ! Dette var et uvanlig bilde, både på grunn av positur og kameraplassering / -vinkel. Skarphet, farger og lys er helt utmerket ! M v h Albert. Takk for hyggelig kommentar Albert Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Stupet som sådan minner litt om det svømmeinstruktøren lærer nybegynnerne; - sittende på huk med hendene over hodet, før de slipper seg forsiktig uti fra 10 cm over vannflata. Hegra di er tam og dressert, det er jeg sikker på. Du får den jo til å oppføre seg akkurat som du vil. Regner med at dette er den etterhvert lett aldrende Byhegren. Hører også plasket ... -bjarte. Dette er nok en av de "gamle" hegrene, den aksepterer at jeg henger over rekkverket (ca 15mtr avst) med 400mm´rn den kikker opp av og til for å følge med, men fortsetter med sitt..å fange fisk. Mens andre er så sky at de stikker bare jeg åpner verandadøra. Takk for hyggelig kommentar Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ett artig motiv. Flott fanget og meget bra teknisk utført. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det mest interessante bilde jeg har sett av en fulg her inne på en stund. Virkelig noe annet. Tatt i perfekt øyeblikk og raskt nok til å fryse bevegelsen. Veldig bra! Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Berre lækkert - akkurat i rette øyeblikk - for både hegre og fotograf. Roar Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Bare fortsett du å komme med bilder av hegre hvis de er av dette kaliberet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg