DionysosDale Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Sliter for tiden med å mekke et eget Mini-ITX kabinett til mitt nyte HTPC systemet mitt... Har slitt ut innmaten fra en gammel stasjonær CD-spiller, men får det ikkje heilt til. Har lett en del på internet, men finner ingen norske butikker som selger Mini-ITX kabber eller tilsvarende (Mini-ATX). Virker som om det er kun SkyHawk som er på det norske markedet. Noen som har noen tips om butikker som selger dette i norge (funnet mange i englang, men med frakt og toll blir dei nesten 1000 kr dyrere). Dionysos Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du har jo Highgreen da bl.a... Dersom du går inn på www.eet.no > varemeny > Kabinetter > Mini ITX Case finner du et rimelig bra utvalg. Skulle noe av det være interessant kan du sende meg en epost og be om pris. --> [email protected] Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Takker... Var iallefall bedre utvalg enn det eg har funnet tidligere. Er faktisk forhandler hos EET, så det er i grunnen rart at eg ikkje skjekket der selv. Men fortsatt er utvalget relativt dårligt sammenlignet med i utlandet. La forslagene strømme inn Dionysos Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 De har skyhawk mini-itx kabinett på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå