luistheghost Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Strutseving. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Denne var/er det også mye av i Holtnesdalen naturreservat i nærheten av Holmsbu hvor jeg viste hvitveisbilder for en dager siden. Artig plante og fint plassert mot kulturlandskapet bak. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei, Bjarte. Den grønne, frodige vegetasjonen i forgrunnen gir inntrykk av friskhet, og bildet har en god "stemning" ! Følelsen av friskhet blir i tillegg forsterket av følgeteksten. Fargene er som vanlig for dine bilder, - meget bra, og det samme gjelder lyset Jeg oppfatter at bildets framre del er hovedmotivet, og da gjør det lite (= ikke noe !) om deler av bakgrunnen er delvis blokkert av trær og kvister M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Flott komposisjon med fin fargepalett og fint lys gjennom strutsevingen i forgrunnen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Veldig artige disse bregnene når de ruller seg ut Egner seg godt til makrofotografering. Fint bilde der lyset gjør susen og fremhever de nydelige grønne bregnene. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Takk, hyggelig! -bjarte. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Før jeg leste din epistel her så jeg etter vinger i ordets bokstavelige forstand for jeg har jo fotografert struts i Afrika mer enn en gang. Men jeg så jo ikke etter grønne vinger. Forstår jo nå at det er de skarpe detaljerte nede i front som er nevnte vinger. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg