PorscheTurbo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fremtidens Jeep Har du noen gang tenkt på hvordan Jeep kommer til å se ut i fremtiden? Nå har du endelig fått svaret. Nå har Jeep nemlig vist frem konseptbilen sin, Jeep Treo. Treo har en helt ny form, og den er noe litt uten om det vanlige. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Død link :gretten: Dessverre en liten feil i systemet, men nyheten publiseres i morgen Beklager dette, og tror nok ikke dette vil skje igjen Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Og der er den publisert Beklager for forsinkelsen... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Jeg ser ikke menig å legge inn patetiske meldinger i forumet.Hold det for deg selv! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Jeg ser ikke menig å legge inn patetiske meldinger i forumet.Hold det for deg selv! hva er så patetisk med det da? Bilen er jo stygg, og passer overhodet ikke inn i "vår" verden hvertfall.... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Jeg ser ikke menig å legge inn patetiske meldinger i forumet.Hold det for deg selv! Når man snakker om patetiske meldinger, kommer nok du litt høyere enn meg ja. jeg sa bare at en bil som ser MEGET spesiell ut, ikke passer inn med tanke på utseende på dagens biler. også kommer du og flamer og sier at jeg er patetisk og hvis du hadde lest hele meldingen min, så hadde du kanskje sett smilyen på slutten, som indikerer at det var ironisk ment. det er faktisk veldig uhøffelig, og ikke hvordan man bør oppføre seg. IALLEFALL ikke om man er en moderator! Endret 15. november 2003 av RIP Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Det jeg mente var patetisk var at "Den passer bedre inn om 20 år" DEN ER JO EN KONSEPTBIL! så tenk før du svarer Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Det jeg mente var patetisk var at "Den passer bedre inn om 20 år" DEN ER JO EN KONSEPTBIL! så tenk før du svarer Nå syns jeg du bør roe ned litt mr. PorscheTurbo! Du er tross alt en moderator og derfor skal du stå frem som et godt eksempel for alle oss andre vanlige brukere. Syns ikke det RIP skrev var så usakelig heller. Det var en gyselig bil etter min mening. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 kanskje den hadde passet bedre inn om 20 år Det jeg mente var patetisk var at "Den passer bedre inn om 20 år" DEN ER JO EN KONSEPTBIL! så tenk før du svarer Nå går du litt for langt her! etter min lille erfaring av deg på irc, har jeg kommet til konklusjonen at du ikke er så veldig snill og dannet. "[16:02:12] <Jalal> BjaA: å banne til meg er akkuart som å banne i kirka" det er fra irc kanalen #amotor.no "[15:56:45] <BjaA> [16:11:50] <Jalal> skal jeg liksom utestenge dere [15:56:45] <BjaA> [16:11:56] <Jalal> dere ha så rare meldinger [15:57:05] <BjaA> [16:12:10] <Jalal> husk jeg er bossen over deg nnå!" det er hva han sa til Bjaa, når bja viste han urlen til denne posten. så du mener at JEG burde tenke før jeg svarer? latterlig. Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Der lyver du rett på ansiktet på meg,de ordene har jeg nemlig ikke sagt.Hvis det var det da var det privat og ikke offentlig. Endret 15. november 2003 av PorscheTurbo Lenke til kommentar
RIP Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det er ordrett de ordene jeg fikk fra Bjaa, jeg har engang ikke fjernet navnet til bjaa fra de linjene han gav til meg. og ja, det var privat. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Der lyver du rett på ansiktet på meg,de ordene har jeg nemlig ikke sagt.Hvis det var det da var det privat og ikke offentlig. Den 14. posten, ja... Uansett, som med alt for mange konseptbiler var den der utrolig stygg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Folkens: KUTT DET UT! Jeg liker ikke å måtte leke barnehagetante her, men dere greier jo ikke å holde dere seriøse Sjekk innboks sier jeg bare.... btw: PorscheTurbo har IKKE moderatorstaus Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nå syns jeg du bør roe ned litt mr. PorscheTurbo! Du er tross alt en moderator og derfor skal du stå frem som et godt eksempel for alle oss andre vanlige brukere. For det første bør du ta en titt på gruppen PorscheTurbo tilhører til... Så får du vel fortelle meg hva som står? Moderator? Tror ikke det, synes det står "medlemmer" akkurat som alle dere andre... For det andre veit jeg ikke hva dere starter denne krangelen for... For det tredje ser det ut som at dere blander inn private meldinger fra irc her, og selv om de kan være "falske" eller "ekte", så bør ikke de blandes inn offentlig! Vel, å krangle for en bil som ikke passer inn i dagens samfunn på den måten er bare unormalt. Hvorfor heller ikke si hva som kunne vært bedre/dårligere på utseende istedenfor? Eller no annet angående bilen, og ikke opptredenen til personer i forumet Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 btw: PorscheTurbo har IKKE moderatorstaus Sorry, blingsa litt der! Men han er en skribent for Amotor.no og jeg mener han derfor har det samme ansvaret for å vise seg som et godt eksempel. Anywho, jeg foreslår at vi legger ballen død før det blir helt Texas her Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 btw: PorscheTurbo har IKKE moderatorstaus Sorry, blingsa litt der! Men han er en skribent for Amotor.no og jeg mener han derfor har det samme ansvaret for å vise seg som et godt eksempel. Jeg er selvsagt enig i hva du sier. For å bidra litt: Jeg synes Jeep er litt på ville veger med den konsept bilen der. Spesielt interiøret liker jeg ikke. Jeep skal for meg ikke være noen moderne bil, noe det der prøver å være, men mislykkes. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Uansett, som med alt for mange konseptbiler var den der utrolig stygg Det er greit man har sine meninger o.l. men å starte en krangel pga en annens mening er bare dumt! Greit du synes den var utrolig stygg, det er bra du sier din mening Men å starte en krangel pga en persons mening, er bare dumt! Så har dere en mening angående en bil, så er det bare å spytte ut, alle har sin egen mening, så ikke la utseende på bilen føre til en krangel, men heller til en høflig diskusjon om uenigheter o.l. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg