deleted Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Leser mellom linjene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Kult, og definitivt mye og spinne på hvis en først begynner å lese mellom linjene.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Spennende komposisjon, også med personen i silhuett som overvåker det hele. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 V1 var meget spennende. Som om vi forfølger jenta inn i skogen - skummelt. Jeg synes tittelen er litt rar, men det er jo sikkert smak og behag. Henning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Tenkte først på et strengeinstrument (kontrabass) da jeg først så bildet , men her er det mange flere strenger. Artig komposisjon med masse rom for fortolkninger. Mvh Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Heisann, takk for visitten alle sammen! V1 var meget spennende. Som om vi forfølger jenta inn i skogen - skummelt.Jeg synes tittelen er litt rar, men det er jo sikkert smak og behag.Henning Jeg var litt usikker på tittel, og prøvde å komme på noe annet en "linjer". Tittelen kom jeg på fordi linjene stråler ut fra øynenen hans og ser ned og ut mot jenta, og kan ligne et slags "syn". Det kan også være en indikasjon på at man kan se etter noe som ikke er synlig i bildet, feks i v2 der silhuetten til skikkelsen tegner en negativ form som ligner på et ansikt. Men alt er jo smak og behag, og dette er bare min tolkning det hele Endret 11. mai 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Kule bilder begge to! Ofte veldig vanskelig å finne rett tittel til et bilde, ofte vanskeligere det enn å ta bildet synes jeg. Blir noe grubling... Kommer ikke på noe godt forslag her heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg