Gå til innhold

Kvinnen i rødt...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Alec.

"The lady in red" (Chris de Burgh), var en av 80-tallets store slagere, og blir fremdeles spilt mye på ulike radio-kanaler.

Chris de Burghs kvinne var kledd i en rød kjole, mens din har på seg en jakke.

I likhet med sangen, har bildet originalitet, og er teknisk sett av god kvalitet når det gjelder skarphet, eksponering og kontraster, m. m.

Kameraplassering, valg av dybdeskarphetsområde, og ikke minst den røde jakken bidrar til at dette s/h-bildet blir et realt blikkfang, og det la beslag på min oppmerksom-het øyeblikkelig ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - smort1 og Albert.

Takk til Alfred for å minne oss på en gammel schlager , jeg hadde den i tankene når jeg etterarbeidet bildet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hadde nettopp begynt å skrive og Chris de Burgh og Lady in red, men så kom denne fuglefotografen meg i forkjøpet. Assosiasjon går nesten automatisk dit for oss som har noe år på baken. Fin komp med det lille vannet og speilingen, og blikket går videre til personen i rødt og omgivelsene der.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hadde nettopp begynt å skrive og Chris de Burgh og Lady in red, men så kom denne fuglefotografen meg i forkjøpet. Assosiasjon går nesten automatisk dit for oss som har noe år på baken. Fin komp med det lille vannet og speilingen, og blikket går videre til personen i rødt og omgivelsene der.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Det artige er at den lave kameravinklingen får den vesle sølepytten på veien til å se ut som et mye større vann.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Artig med speilingen i pytten! Det ble et skikelig blikkfang med den røde fargen. Bildet bare poppet ut av skjermen til meg! :)

Hei Helene !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding.

Det var en ide som kom under etterbehandlingen , selve fotograferingen ble nesten foretatt liggende og da blir selv den minste pytt stor som et vann.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Artig med speilingen i pytten! Det ble et skikelig blikkfang med den røde fargen. Bildet bare poppet ut av skjermen til meg! :)

Hei Helene !

Det var en ide som kom under etterbehandlingen , selve fotograferingen ble nesten foretatt liggende og da blir selv den minste pytt stor som et vann.

Mvh

Alec

Du ligger i søla og ruller deg som en liten gris? :huh:  :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Helene !

Mvh

Alec

Hei Helene !

Bare nesten som jeg sa , jeg har jo vridbar søker til RX'en.. lol

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Helene !

Mvh

Alec

Det gikk fort i svingene - det skulle være a7 med vridbar skjerm.

Lenke til kommentar

Hei Helene !

Mvh

Alec

Det gikk fort i svingene - det skulle være a7 med vridbar skjerm.

Ja det er greit å ha  vridbar skjerm når man skal helt ned på bakken :thumbup:  Bare du ikke mister det ned i pytten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...