Albert Andersson Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Steinskvett ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det ble et fint bilde av en vakker Steinskvett . Fint lys og fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Synes helheten ble bra. Flott Albert. Mvh Johan Kristian Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Det ble et fint bilde av en vakker Steinskvett . Fint lys og fargepalett. Mvh Alec Hei, Alec, og takk for fin tilbakemelding ! Det var hyggelig at du likte bildet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Synes helheten ble bra. Flott Albert. Mvh Johan Kristian Hei, Johan Kristian. Så hyggelig at du likte bildet, - mange takk for positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes bildet er vakkert; duse farger, komp (utsnitt) og rolig sløring bidrar til det. Artig også å se miljø fuglebilder fra deg! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Flott positur, og blomstene/vekstene i forgrunnen bidrar til å gjøre inntrykket sjarmerende. Flott bakgrunn også. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes bildet er vakkert; duse farger, komp (utsnitt) og rolig sløring bidrar til det. Artig også å se miljø fuglebilder fra deg! -bjarte. Hei, Bjarte. Så hyggelig at du likte dette bildet, - hjertelig takk for positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Flott positur, og blomstene/vekstene i forgrunnen bidrar til å gjøre inntrykket sjarmerende. Flott bakgrunn også. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei Albert, dette ble lekkert, at dette ikke er sylskarpt spiller ingen rolle..det vakre duse maleriske utrykket og de flotte fargene gjør bildet Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Hei Albert, dette ble lekkert, at dette ikke er sylskarpt spiller ingen rolle..det vakre duse maleriske utrykket og de flotte fargene gjør bildet Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Takk for hyggelig og positiv tilbakemelding M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Hei Albert Er inom lit i time outen Fint bilde av steinskvett i fin miljø Trekker mange der jeg bor M v h Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Ser ikke skvetten ut denne karen. Et flott bilde hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Fin bakgrunn i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Flott komponert med blomstene foran. Ser ut til at du har truffet godt med fokuset. Fikk festet både steinskvett og buskskvett på brikka i går, men ikke på langt nær så bra som dette. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes det var usedvanlig vakkert! Blomstene hevet bildet, ...fra bare å være en pipp på ei grein.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Hei Albert Er inom lit i time outen Fint bilde av steinskvett i fin miljø Trekker mange der jeg bor M v h Leif Hei, Leif. Jaså, du stikker innom, - det er koselig ! Takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Ser ikke skvetten ut denne karen. Et flott bilde hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Fin bakgrunn i bildet Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Flott komponert med blomstene foran. Ser ut til at du har truffet godt med fokuset. Fikk festet både steinskvett og buskskvett på brikka i går, men ikke på langt nær så bra som dette. Hei, MotoG. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg var faktisk nødt til å slå opp i fugleboka for å være sikker på at det var steinskvett jeg hadde fotografert ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes det var usedvanlig vakkert! Blomstene hevet bildet, ...fra bare å være en pipp på ei grein.. Hei, Helene. STOOR takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, - også fra deg da, gitt, som fikk meg over på andre typer motiver enn bare fugler ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Så var det tilbake i fuglenes rike. Fint plassert, men har vel fått lide litt for Authors cropping antar jeg da dette vel ikke akkurat er en tam storfugl. Men det gjør seg så absolutt i sin noe slørethet med et øye stort, vått og blankt som på en bargjest fredagsnatta. Skjønt sistnevnte har nok noe mer sløret blikk også. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg