Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Mener han det han sier i fylla?

Anbefalte innlegg

Hei 

Så det har seg slik at jeg har litt crush på denne gutten.  Vi hadde aldri snakket så mye sammen før, men jeg vet at han vet  hvem jeg er. På en fest for ikke lenge siden små flørtet vi.. Han sa mye om at han synes jeg var søt osv.Jeg kunne se han var full, jeg derimot var edru. Da han ville kysse meg trakk jeg meg tilbake. Jeg ville ikke at han skulle gjøre noe han kanskje ville angre på dagen etter :hm: det virket likevel som om han tok det til seg.  Jeg var så dum og etterlot han der han sto. Jeg vet ikke om jeg skal tro på det han fortalte meg i fylla

Nå ser vi hverandre hverdag. Jeg later selvfølgelig som ingenting.. Vi sier kun god morgen og slikt til hverandre . Han virker litt kald hver gang jeg prøver å starte en samtale. Tips? Jeg liker han veldig godt :) Han er ikke så sosial når han er edru 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannheten får du av barn og fulle mennesker.

Du skal også vite at det for oss gutter/menn er ganske ulogisk når jenter avviser oss selv om dere er interesserte. Så han tror kanskje at du ikke er det. Altså er ballen i ditt hjørne.

Kjipt..hadde ikke avvist han dersom han ikke var full. Var bare redd han ville skylle på fylla og jeg vill følt meg ganske dum dagen etter :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det trenger dessverre ikke være en sannhet i dette, men det kan godt være det. Det høres egentlig ut som han faktisk sa noe han mente og at det ikke bare var fylleprat, men.. vi gutter kan være noen svin iblant. Kanskje sa han det bare for å få deg til sengs denne kvelden? 

Lenke til kommentar

Man trenger absolutt ikke mene alt man sier i fylla. Drikker man "for mye", mister man kontrollen over sine egne følelser og kan si hva som helst til hvem som helst, uten å huske en dritt dagen etter.

Dersom han klarte å stå på beina uten å vingle frem og tilbake, og ikke hadde talefeil, kan det nok være en sannhet i det han sa.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du har jo allerede grunnlag for å starte en lettbeint og litt ertende samtale med han. Begynn med å små-ert han fordi han var så full og vis at du synes det hele var søtt og festlig.... så har du en enkel vei å spille videre på... "neste gang vi møtes kanskje jeg må være full også ;)" eller "edru" osv..... 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha ohboy. Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil hooke opp med han i fylla (hovedsakelig sex) eller gjøre noe voldsomme greier med han hvis han er drita og du er edru. Men tror han hadde følt seg mindre flau dagen derpå om du ikke hadde avvist han. Hvis jeg var han, og jeg likte deg veldig godt, hadde jeg nok vridd meg i vrede dagen derpå og hatt max fylleangst. Jeg hadde nok også hatt litt problemer med å snakke med deg, og hadde i hvert fall ikke turt å ta initiativet til noe mer. Så det er nok litt opp til deg nå, kan i hvert fall prøve å være litt ekstra "aggressiv"/frempå, også se hva som skjer. 

(Dette er gitt at han liker deg da, kan være bare var full og ville ha "hva som helst", me er jo vært å prøve om du liker ham)  

Anonymous poster hash: 2d40b...8c6
Lenke til kommentar

At du ikke ville "utnytte" ham mens han var full og du var edru forstår jeg.

Men om du ikke forklarte han at det var grunnen, kan ikke jeg skjønne annet enn at han tror du avviste ham fordi du absolutt ikke er interessert i ham.

Om du vil hente noe der, må du legge kortene på bordet, enten ved å faktisk formidle interessen din eller steppe opp flørtinga 5 hakk så han skjønner at du faktisk ikke avviser ham.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde en jente som var i samme situasjon som deg. Vennen hennes ringte meg når de var fulle sammen og sa "***  vil ha sex med deg". En uke senere skrev jeg melding til henne, og fleipet liksom med at hun hadde sagt det. Det gikk faktisk utrolig bra, og vi har planlagt å ta en sigg sammen snart :p

Lenke til kommentar

Men om du ikke forklarte han at det var grunnen, kan ikke jeg skjønne annet enn at han tror du avviste ham fordi du absolutt ikke er interessert i ham.

Det er lett å si at hun bare kunne ha kysset ham, men det å kysse en full, impulsiv og intens mann innebærer en viss risiko for å ikke komme seg løs.

Lenke til kommentar

Nå har man fått dommen av en helg gjeng med nerder som absolutt sier at han er keep på deg.. Men det kan jo alltids tenkes at han har hatt noen ølbriller på og har det i fylla.. Og kanskje ikke har de samme følelsene edru.. Her er det litt enten eller.

Så jeg ville ikke nødvendigvis kjøre fult på..  Men kanskje hintet opp til noen hendeleser for å se hvordan han svarer.. Diskusjon.no er ikke nødvendigvis det beste stedet å få råd fra menn på.. da det er heller utopisk og setter mannen i ett ekstremt godt lys....

Lenke til kommentar

Nå har man fått dommen av en helg gjeng med nerder som absolutt sier at han er keep på deg.. Men det kan jo alltids tenkes at han har hatt noen ølbriller på og har det i fylla.. Og kanskje ikke har de samme følelsene edru.. Her er det litt enten eller.

Så jeg ville ikke nødvendigvis kjøre fult på..  Men kanskje hintet opp til noen hendeleser for å se hvordan han svarer.. Diskusjon.no er ikke nødvendigvis det beste stedet å få råd fra menn på.. da det er heller utopisk og setter mannen i ett ekstremt godt lys....

Og du er ikke nerd da, eller?

Hva gjør rådene dine så spesielle at hun bør ta dem i mot fra deg men ikke andre?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Og du er ikke nerd da, eller?

Hva gjør rådene dine så spesielle at hun bør ta dem i mot fra deg men ikke andre?

Fordi jeg skrev i halvfylla mens dama jeg ikke helt digger lå ved siden av meg i senga og sov...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...