hojohansen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Min sønn må levere inn sitt nettbrett, problemer med laderen. På Elkjøp så sa de at han bør ta en kopi av alt på brettet fordi det kan gå tapt.. Han er så klart mest redd for spill som han har kommet langt på, så derfor lurer jeg på om det finnes et program som gjør nettopp det? Som tar kopi av alt. Jeg prøvde direkte mappe kopi, men det kom feilmelding om noen filer som ikke lot seg kopiere. Noen tips? Endret 10. mai 2015 av hojohansen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Vanligvis kreves det root for å få gjort dette, men Helium skal klare biffen uten root. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup&hl=en 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Enkelte spill lagrer fremdriften online, så kan kanskje være lurt og sjekke om det er noe ting som brukernavn og sånt under spillets innstillinger også. 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Rart.. det går ikke, får feilmeldinger, og lar seg ikke ta sikkerhetskopier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå