Gå til innhold

Krangling om anmeldelse av filmen "Insectula"

Bytex

Anbefalte innlegg

Jeg driter i om fyren ikke liker filmen, men 1/10 blir bare useriøst. Uansett hvordan du vrir og vrenger på det er det kvaliteter i filmen som vil tilsi minst 2/10. De aller fleste 1/10-anmeldelser kan avfeies som tull og denne er intet unntak. Bedre lykke neste gang.

Så skalaen går fra 2 til 10? Eller vent, gir jeg en film 10/10 er jeg jo fanboy, så skalen går fra 2 til 9?

Nei, hva i all verden er det som får deg til å tro det?

1/10 er en forferdelig misbrukt karakter og folk er altfor kjappe med å dele den ut så fort de ikke liker en film. Hvis du helt seriøst synes It Follows er 1/10 så får det være greit, men da har du tilgode å se en virkelig dårlig film. Prøv Birdemic, Home Alone 4 eller Superbabies 2, så forandrer du nok mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et lite tips: Jeg skrev en ganske utfyllende anmeldelse av It Follows, med mange punkter om nøyaktig hvorfor jeg gav den 1/10. I stedet for å komme med totalt meningsløs svada hva du mener 1/10 betyr, kan du ikke heller prøve å forklare meg hvorfor jeg tar feil? Hva er det egentlig du kritiserer meg for her? Er litt usikker, faktisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Filmanmeldelsetråden, da. Geezes. Noen filmanmeldelser er "lov" å diskutere, noen er ikke. Jeg bare lurer på hvilken filmanmeldelser det er lov å diskutere uten at det blir off-topic. Hadde ingen vært lov, hadde det ikke vært noe off-topic i det hele tatt, men stort sett hver eneste side har en del off-topic snakk rundt anmeldelser. Jeg skjønner jo at det er de mest populære det er lov å diskutere, men hvorfor? Og hva regnes som de mest populære? De folk faktisk liker, eller de "eliten" i tråden liker?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere diskuterer ikke filmen, men hvem av dere som sier hva og hvem som har "rett". Det har ingenting med filmen som diskuteres å gjøre engang. 

"Jeg forstår ikke hva du mener, bevis det"

"Nei du skjønner ikke fordi mora di er dum"

"Hva mener du med det?"

Det går bare i DU og DEG og det har ingenting med filmdiskusjon å gjøre, men persondiskusjon.

Lenke til kommentar

Filmanmeldelsetråden, da. Geezes. Noen filmanmeldelser er "lov" å diskutere, noen er ikke. Jeg bare lurer på hvilken filmanmeldelser det er lov å diskutere uten at det blir off-topic. Hadde ingen vært lov, hadde det ikke vært noe off-topic i det hele tatt, men stort sett hver eneste side har en del off-topic snakk rundt anmeldelser. Jeg skjønner jo at det er de mest populære det er lov å diskutere, men hvorfor? Og hva regnes som de mest populære? De folk faktisk liker, eller de "eliten" i tråden liker?

Jo har litt forståelse for ditt ståssted, for det var deg som ble angrepet. Du må selvfølgelig ha lov til å forsvare deg, så jeg vil si det er andre som er mest å klandre her hvis de skal klage på noe. 

Men grunnen til at det ble en reaksjon her, er vel fordi Bytix ble sinna og klagde på dere. Det var vel det som gjorde at en mod fant det praktisk relevant å sjakle ut ordskiftet. om den saken der. Ellersen ville det sikert ikke skjedd, så enkelt :shrug:  :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...