Monica Jansen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Utenom renderingen av videoer med newblue effekter i, er hovedkortet mellom 30 og 35 grader. Er 75 grader normalt under tung rendering, eller er det for varmt? Jeg har 2 kabinettvifter som pappa satte inn i går. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Er det chipset eller CPU som er 75 grader? Min CPU ligger på ca 65 grader når jeg rendrer, har Hydro H60 kjøler. CPU lasten ligger på 90%+ så og si konstant. Edit; Hvis det er CPU så er ikke 75 grader ved så tung last farlig eller unormalt. Endret 3. juni 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Er det chipset eller CPU som er 75 grader? Min CPU ligger på ca 65 grader når jeg rendrer, har Hydro H60 kjøler. Det er hovedkortet som blir varmt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Da er det chipset da, hva bruker du til å måle temperaturen? Jeg kan sjekke hvor varmt det blir hos meg litt senere i dag Hvis ingen andre kommer med svar før meg da Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Da er det chipset da, hva bruker du til å måle temperaturen? Jeg kan sjekke hvor varmt det blir hos meg litt senere i dag Hvis ingen andre kommer med svar før meg da Jeg bruker speccy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå