Kebab GUD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 US MARINES er elitestyrkene i USA. OMFG! Delta Force er Elite skvadronen til US Marines .. Rangers er Elite Skvadronen til US Army SEALS er Elite skvadronen til US Navy er noen til også .. Marines er helt vanlig soldater .. bare mer spesialisere på visse områder .. ikke lat som du kan noe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 i Min verden er US Marines det samme som Marinejegerne i Norge. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jammen i svarte granskauer da, mann - når skal du få opp gluggene da?! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 i Min verden er US Marines det samme som Marinejegerne i Norge. jada, vi har nok forstått at din verden kun er avgrenset til det lille som får plass innenfor skallen din. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 i Min verden er US Marines det samme som Marinejegerne i Norge. vel .. ingen er overasket over at du lever i en drømmerverden .. etter å ha lest alt du har skrevet har jeg konkludert med 1 ting .. Skjerp deg .. vi trenger ikke 13åringer som tror de kan noe som bare er her for å irritere folk Gi deg før jeg sender Allyse og Ueland etter deg .. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 bare sånn det jeg har lært av kriftsfilmer så er navy-seals de beste av det beste Vet ikke helt hva jeg tror om saken, men den stinker kraftig. Men det er jo ikke å legge under en stol at USA lagde en fin historie om det hele Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Stetznatz er elitestyrkene i Russland... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Seals er eliten til Rines tror jeg.. Rangers er army ja, Delta er litt her og litt der... Rangers er faktisk en egen enhet, noen regimenter som skulle svare til commandos under WWII... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 i Min verden er US Marines det samme som Marinejegerne i Norge. Godt vi får bekreftet at din verden er noe for seg selv *grin* Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Tenkte på det samme... Lobotomering sies å hjelpe... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Stetznatz er elitestyrkene i Russland... Spetznaz Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 i Min verden er US Marines det samme som Marinejegerne i Norge. Jeg tror nok ikke din lille verden helt er som alle andres verden... du er vel sikkert udødelig også? våkn opp. vi trenger ikke 13åringer som tror de kan noe som bare er her for å irritere folk 13 år??? Det forklarer jo en del... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvem har sagt at jeg er tretten år, som har greie på nettopp det? Slik jeg har blitt forklart det, er US Marines, motvekten til de norske marinejegerne. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvem har sagt at jeg er tretten år, som har greie på nettopp det? Slik jeg har blitt forklart det, er US Marines, motvekten til de norske marinejegerne. Navy Seals er motvekten til norske marinejegere. Samme f. hvem som sier at du er tretten. Mentalt er du vel kanskje på høyde med en femåring. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 sry, det er Spetznaz, har blitt forvirret av utallige dataspill Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Leve bananrepublikker og korrupte kommunistregimer! hva skulle vi gjort uten dem? Alle trenger en Castro, håper han lever evig. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Navy Seals er motvekten til norske marinejegere. Samme f. hvem som sier at du er tretten. Mentalt er du vel kanskje på høyde med en femåring. Uff, det er vondt å se funksjonshemmede få grisebank. Nei vent, det andre ordet: festlig . Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 (endret) jeg har en bbc video liggende angående denne saken Endret 25. desember 2006 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå