DrDoogie Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva er det som får disse tullingene i Amerika til å tro at dem har det minste lille snev av troverdighet når dem spyr ut løgnene sine? Fuck America, and fuck their stale cockcheese for brains. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg tror på Jessica Lynch saken. Jeg tror at USA har kommandosoldater som er kapable til å gjennomføre slike redningsopperasjoner. Jeg sier si god DrDoogie ånd: Fa_en ta Noreg, og måtte Saddam penetrere oss alle og sende sin kukost over det ganske land! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vet ikke om jeg tror på alt som er skrevet og fortalt om henne.. har en sånn midt-imellom oppfatning.. legger meg midt imellom propagandaen og benekterne. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Tar det med en stooooooor klype salt. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg var i USA i sommer for litt over 1 måned. Jeg har fått litt mer sympati for deres mangel på kunnskap. Det er et land som har så mye propaganda at du blir helt syk i hodet. Alle butikker som hadde blader langs kasseapperatene hadde 2 eller 3 forskjellige blader som var preget av "Greatest Americans Ever", "How Americans Changed History", "Heroic Americans", "Greatest American Moments in History" blah blah. Time Magazine hadde også noen særtrykk av Irak krigen, hvordan USA reddet verden. Du tenker OMFG! Men se på nabokona som leser Se&Hør, hun sluker alt rått ikke sant. Sitter å diskuterer på Bingo'en det som skjedde bak kulissene i Hotel Cæsar, intrigene bak Glamour osv. Det blir påtrykket en stor svart hette på hele befolkningen. Du har retten til å tro det du vil, men en blir jo litt påvirket når en ser både bevist og ubevist propagande hele tiden, hele livet ditt. Americas Army, gratis spill US Army har jo "salgskontor" i alle stater (TV2 hadde også en sak om det) Alle butikker/fornøyelsesparker: "We suuport our troops!" også var det nice price for de tapre. Så om det er virkelighet eller PR stunt vet jeg ikke, uansett falt det utrolig beleilig inn i hva de trengte akkurat da. Blir nesten som "Wag the Dog". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, det sier jeg også... Det er slik det er i USA, og det kaller man PATRIOTISME og FEDRELANDSFØLELSE!!! Jeg tror på Lynch-saken. Hadde egentlig ikke tenkt å lese boken, men mamma hadde bstilt den... dere skal få aport. Jeg tror amerikanske soldater er svært flinke, og at de også klarer å foreta en redning som den vi er forestilt. GOD BLESS AMERICA! ALLE GAVE SOME; SOME GAVE ALL SUPPORT OUR TROOPS! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja, det sier jeg også... Det er slik det er i USA, og det kaller man PATRIOTISME og FEDRELANDSFØLELSE!!! Jeg tror på Lynch-saken. Hadde egentlig ikke tenkt å lese boken, men mamma hadde bstilt den... dere skal få aport. Jeg tror amerikanske soldater er svært flinke, og at de også klarer å foreta en redning som den vi er forestilt. GOD BLESS AMERICA! ALLE GAVE SOME; SOME GAVE ALL SUPPORT OUR TROOPS! Det var vel elitesoldater det var snakk om? De har rimelig peil de, Navy Seals. Er ikke umulig at det er sant at de redda henne, men det har nok blitt smurt på tjukt etterpå. Norge har faktisk vel så bra elitestyrker som USA foresten. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Under diverse NATO øvelser har vel norske elitestyrker grusete amerikanske elitestyrker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Haha, la oss nå ikke krangle om hvilke lands elitestyrker som er "best". Det blir vel hakket for dumt? Ellers tar jeg dette med Jessica Lynch som krigshelt med en minst like stor klype salt som el-asso. Tviler ikke på at det går ann å redde sårede soldater fra fiendens sykehus (spes. når legene er relativt vennligsinnede og soldaten ikke er bevoktet av fienden..?), men å blåse det opp slik blir for dumt. Men, for all del. Hvis hun vil tjene penger på den måten: be my guest. Hun kommer ikke til å sikre sin pensjon med mine penger. Er det ikke avslørt som en løgn for lenge siden, egentlig? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Under diverse NATO øvelser har vel norske elitestyrker grusete amerikanske elitestyrker? Veldig øfftøpic: Veit ikke om vi gruser amerikanerne's elite styrker, men jeg veit at de og SAS ofte kommer hit til Norge for å trene på vinterkrigføring. Akkurat der er vel Norge de råeste. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er nok der Norge er "rå" ja! Men dessverre er det ikke vinter overalt i verden.... Lenke til kommentar
OuO Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Synes dette bare er en tåpelig heltehistorie. Om den er sann eller ikke kunne ikke brydd meg mindre om siden jeg uansett synes hele saken er total uinnteresant. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er nok der Norge er "rå" ja! Men dessverre er det ikke vinter overalt i verden.... Det er nok vinter overalt i verden, værre med snø kanskje... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Selv frk. Lynch tror ikke på alt som har blitt sagt om denne aksjonen iflg. Nettavisen Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Det er nok der Norge er "rå" ja! Men dessverre er det ikke vinter overalt i verden.... Det er nok vinter overalt i verden, værre med snø kanskje... Uansett jeg tror ikke akkurat at den " rednings-aksjonen " var saa veldig ekte , de hadde nok kunne gjennomfoert den men la paa noen lag for aa briske seg litt . Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 lol, klart det går ann å redde folk fra sykehus, selv Navy Seals bør klare det uten å drepe alt for mange av sine egne... Men jeg tror det er bullshit... JoachimR: Nei det er ikke vinter overalt, spesielt om man skal være selektiv og ta de landene med olje som er de beste ofrene... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 nm , linket til feil side, og nå finner jeg ikke siden jeg egentlig skulle linke til igjen ;0 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 1: Flere irakere som var der da de kom har uttalt seg at sykehuset var evakuert et døgn før soldatene kom å "frigjorde" hu .. de avfyrte skudd mot ingeting... 2: Wag The Dog? .. er mystisk lik det som skjer der! 3: i saw a poop!! 4: Norske elitesoldater er bedre enn Navy SEALS.. desuten er Navyseals egentlig et luset elitesoldat lag .. Tilogmed den latterligjorte Delta Force er bedre .. PS: norske elitesoldater er verdens beste .. dette er ikke min mening .. det er hva som ble avgjort .. og vet dere hvorfor Bush ikke tørr invandere Nord-Korea? Demmes elitesoldeter er latgterlig bedre enn de amerikanske .. og sykt mange fler .. MOHAHAH! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 US MARINES er elitestyrkene i USA. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Leve bananrepublikker og korrupte kommunistregimer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå