Gå til innhold

Visum til Russland

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestilt reise til st. petersburg nå til sommeren. Jeg merker jeg blir litt fortvilet når jeg søker rundt på hvordan man skal skaffe seg visum til landet. Er det ingen form for elektronisk søknad man kan gjøre? Syns det stod så rotete på nettsiden til den russiske ambaasaden. Er det noen som har vært i russland som kan gi meg en oppskrift på hvordan jeg skal søke?

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

russisk visum er veldig lett og få, har hvert der mange ganger nå, det ser kanskje litt vanskelig ut på nette, men man fikser det i løpet av 1uke lett.

kontakt et av visum agentene i Oslo de er på ambassaden flere ganger i uka

Lenke til kommentar

Hadde ettåring visum for en stund tilbake ift jobb, det tok bare noen uker så regner med det er grei sak å fikse kortids opphold. Ring til ett reisebyrå eller noe slikt, de fikser det nok mot noen kroner om du ikke finner ut av det selv:)

Du bør Forøvrig prøve biff stedet red i st.petersburg om du er glad i en god biff:)

Lenke til kommentar

Hjertelig takk for tilbakemeldinger! Jeg tror det at det er lettere enn hvordan det er formulert på nettet. Søkt litt rundt nå og fant en nettside kalt visumexperten.no. Tenker kanskje å bruke denne tjenesten. Har noen av dere efaringer med denne tjenesten?

Lenke til kommentar

Hjertelig takk for tilbakemeldinger! Jeg tror det at det er lettere enn hvordan det er formulert på nettet. Søkt litt rundt nå og fant en nettside kalt visumexperten.no. Tenker kanskje å bruke denne tjenesten. Har noen av dere efaringer med denne tjenesten?

Har brukt dem mange ganger for russisk visum, de har altid gjort det uten problemer,  har altid fungert bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...