Kristoffer Møllevik Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Svever og lyser via induksjon.DAGENS DINGS: Kulere skrivebordslampe skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Sykt kult, men sykt dyrt.. Ikea kommer nok med noe tilsvarende etterhvert til 1/10 av prisen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Dette var rett og slett drit kult! Må si jeg ble ganske nysgjerrig når han sa han hadde laget eller arbeidet med svevende sko, de skulle jeg gjerne likt å betale mye penger for Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Denne vil vel være ganske følsom for trekk og luftbevegelser også? Kjedelig om lyspæra flytter på seg om man åpner et vindu eller går forbi.. Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Denne vil vel være ganske følsom for trekk og luftbevegelser også? Kjedelig om lyspæra flytter på seg om man åpner et vindu eller går forbi.. Lyset "blåste ut", fikk plutselig en litt annen betydning Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 "Kunst og design er uansett ikke vår sterke side [...]"Jeg synes å lese under tester at design teller en del i vurderingen? Lenke til kommentar
1W3WKKE0 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg har testet både denne og den svevende blomsterpotta fra samme designer. Fantastisk produkt, og ingen problem med at denne detter ned. Skulle det skje noe, tar magneten kontroll og fester den til "plata". Så dette kan absolutt anbefalles Lenke til kommentar
1W3WKKE0 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Ingen fare for at de «detter ned». Fantastisk produkt. Fås kjøpt på flyte.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå