AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hadde først 2 dates med ei dame, og på date nr 3 sa hun at hun var opptatt og at hun kunne møte meg om 2 uker. På siste date fant vi/hun egentlig ut at det ikke var noe å satse på. Nå dater jeg en annen dame, og nå skulle bli enige om å møtes for gang nr 3, sa hun også at hun var veldig opptatt fremover men at hun kunne møte meg først om 2 uker. Hva er dette for noe? Er det en slags "spill" damer har for å sjekke at vi gidder å vente på dem? I så fall synes jeg veldig lite om det. Er det noe damer gjør når de egentlig har bestemt seg for at de ikke er interessert, men de vil ikke være den som sier "stopp", og satser på at hva som finnes dør ut iløpet av de 2 ukene? Er det bare rett og slett at begge tilfeldigvis ble veldig opptatte etter date nr 2? Anonymous poster hash: 951e5...929 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Meget mulig at det er en såkalt "shit-test". Men det kan like gjerne være tilfeldigheter, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Litt fristende å ta igjen med samme mynt da`? Om 2 uker? Nei da er jeg veldig opptatt. Men vi kan jo møtes om 3 uker? Endret 10. mai 2015 av Drogin Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Eller noe sånt som "du får ta kontakt når du eventuelt har tid, da, så får vi se hva det blir til". Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Dette er damers måte å "let you down easy" på. Hadde hun vært interessert så hadde hun gjort plass til deg i kalenderen før det har gått 2 uker. Hvis hun synes du virker grei og synes synd på deg, så går hun kanskje på tredje "date" om hun ikke finner på en god nok unnskyldning for å slippe unna. Det er da du skal bli fryktelig opptatt selv. Redde litt av æren, samtidig som dama kan tenke seg om: "Var jeg ikke over hans liga likevel?"... 3 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg tror i hvert fall at en korrekt respons på et slikt svar må være et likegyldig et, slik at hun som kommer med slikt ikke skal få følelsen av at det er noe tap at hun er så forferdelig opptatt som hun selv vil gi inntrykk av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ingen av dem ønsker å gå videre. Glem begge to med én gang. Du tjener ingenting på å prøve å få til en ny date. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg forstår.Det er visst mange som synes synd på meg for tiden. Anonymous poster hash: 951e5...929 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Vær glad du i det hele tatt får dates. Ikke alle menn kan skilte med det.Det er heller ikke sikkert det er noe galt med deg som gjør at de velger å avvise deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå