Bellis Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ønsker å kjøpe biletter + reise til Real Madrid i julegave til mannfolket, jeg er ei 20 år gammel jente å skjønner veldig lite når det kommer til fotball. Kan man kjøpe biletter langt fram i tid? Tips mottaes med takk! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 http://www.travel2football.no/Feks?Nåværende sesong er snart over, men det kommer nok nye pakker etter hvert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ønsker å kjøpe biletter + reise til Real Madrid i julegave til mannfolket, jeg er ei 20 år gammel jente å skjønner veldig lite når det kommer til fotball. Kan man kjøpe biletter langt fram i tid? Tips mottaes med takk! Du må nok vente frem til neste sesongs terminliste blir bestemt, og så vente til TV-kampene blir bestemt etter det igjen (fordi kamper gjerne blir flyttet frem eller tilbake en dag eller to om de skal på TV). Aner ikke når det skjer i Spania, men kan tenke meg at det skjer i perioden juni-juli (terminliste) til august (TV-kamper). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå