Civica94 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Hei ! jeg har nettopp vært på eu-kontroll med bilen min. Eit av feila eg fekk 2er feil på er punkt 5.1 der det bare stå : aksel - defekter - høyre.Hva betyr dette ? ## topic endret av ilpostino ## Endret 10. mai 2015 av ilpostino Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ikke fryktelig spesifikt, men må vel være noe galt med akselen på høyre side, står det ikke om det er fremme eller bak? Ville spurt verkstedet om å være litt mer spesifik. Hvis du ikke skal fikse det selv, ville jeg spurt om et prisoverslag på reparering, og så lagt ut dette på mittanbud og fått et bedre tilbud. Lenke til kommentar
Civica94 Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Ikke fryktelig spesifikt, men må vel være noe galt med akselen på høyre side, står det ikke om det er fremme eller bak? Ville spurt verkstedet om å være litt mer spesifik. Hvis du ikke skal fikse det selv, ville jeg spurt om et prisoverslag på reparering, og så lagt ut dette på mittanbud og fått et bedre tilbud. Jeg skal fikse det selv. ja får vell høre med dei det er høgre forran Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 enten det eller så kan det godt hende du ser det selv hvis du sjekker. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Høres ut som om det er fysiske skader på den... Forresten, så pleier jeg alltid spørre etter hva som konkret er feil når det er noe, sånn at jeg kan fikse det uten å måtte gjette hva det er, anbefaler deg det samme neste gang, spør hva som faktisk er galt Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Vansklig å vite hva som er ansett som feil her, kan være drivknute, eventuelt skade på selve akselen som aklla nevner. Hør med verkstedet om hva de mener med det, som de andre her anbefaler så får du vite nøyaktig hva de anså som feil 1 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg vil tippe på at det er en ødelagt mansjett, men det er som de andre her også nevner, mulig at det er mye annet å velge imellom.. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ødelagt mansjett er såvidt jeg vet bare en 1er feil. Men kan være det avhenger av hvor ødelagt den er. Lenke til kommentar
Civica94 Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar starta og prøve kjaure bilen min, og skjønte med en gang ka det va. (bilen he stått i 2 år) Det var som flere her har nevnt drivknuten men ingen stress å bytte den har mye værre deler å bytte før den skal på ny eukontroll. takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå