Gå til innhold

Churchill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du måtte jo ha med deg "Sursilda" hjem når du først var i London og brukte unødvendig mye penger grunnet svak krone og sterkt pund.

Fint utsnitt og komp og her passer svarthvit perfekt.

Siden guben midtskips luter mot høyre er det jo like greit at bygningen til venstre gjør det samme.

Ei lita løkke som stikker opp fra nedre ramme Ca.1,5 cm fra venstre hjørne ville jeg klona bort.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Svart hvitt for meg. Der er forkuset tydeligere på churchill, mens den gule kontrastfargen i bigben trekker mye oppmerksomhet i fargeversjonen. Fin vinkel på dette bildet, får meg til å tenke på churchill når han tapte valget etter krigen og hvordan han må ha følt da.

Henning

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du måtte jo ha med deg "Sursilda" hjem når du først var i London og brukte unødvendig mye penger grunnet svak krone og sterkt pund.

Fint utsnitt og komp og her passer svarthvit perfekt.

Siden guben midtskips luter mot høyre er det jo like greit at bygningen til venstre gjør det samme.

Ei lita løkke som stikker opp fra nedre ramme Ca.1,5 cm fra venstre hjørne ville jeg klona bort.

Roar

Hei Roar! Ja den lille løkka ville jeg ha klonet vekk viss jeg bare hadde redskapen til å gjøre det, jeg så den nok, og tenkte på deg!! Hihi! Svarthvitt ble best synes jeg også. At det heller mot Big Ben syntes jeg bare gjorde litt spenning i bildet. Bildet ble tatt i full fart mens jeg prøver å henge på min mann..;) Og ja da! Det ble unødvendig dyrt! ;)
Lenke til kommentar

Svart hvitt for meg. Der er forkuset tydeligere på churchill, mens den gule kontrastfargen i bigben trekker mye oppmerksomhet i fargeversjonen. Fin vinkel på dette bildet, får meg til å tenke på churchill når han tapte valget etter krigen og hvordan han må ha følt da.

Henning

Ja, sorthvitt ble best, det synes jeg også, men folk er så forskjellige. Likte at han tungt og dystert nærmest lener seg mot Big Ben. Takk for kommentar! Ha en flott søndag! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hærlig perspektiv på gubben:-)

Hvis du drar tilbake, så gå et steg til venstre, så ser det ut som han lener seg på Big Ben.....

Ble knalltøft dette!

Lenke til kommentar

Fint bilde og motiv. Fint fotografert!

Hilsen Tove

Hva er vel mer klassiskt en selveste Winston Churchill og Bin Ben på sammen tid ? Kameravinkel og utsnitt er nærmest perfekt satt sammen, og jeg går for s/h-versjonen.

Vennlig hilsen Ragnar

Spennende vinkel! Likte best s/h-versjonen.. :)

Fikk av en eller annen grunn assosiasjoner til "ringeren fra Notre dame"..... ;)

Hærlig perspektiv på gubben:-)

Hvis du drar tilbake, så gå et steg til venstre, så ser det ut som han lener seg på Big Ben.....

Ble knalltøft dette!

Heisann alle sammen! Kjempehyggelig dere stakk innom og kommenterte i dag også! Trodde jeg skulle få litt pes for dette bildet...at det luter eller komposisjon eller noe.... Snart er det ny uke! Håper den blir strålandes for alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Likte s/hv versjonen best , selv om vindusrefleksjonene

forsvant i s/hv versjonen. Men det kan ordnes i etterbehandlingen , hvis man øsker det.

Liker bildet , det hadde noe dramatisk over seg.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...