Mephisto- Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 På forhånd, beklager om jeg ikke har postet riktig, regner med admin flytter. Var ikke helt enkelt å finne korrekt gruppe. Så i helgen har jeg tatt opp FM 15 karriera, og startet et nytt game. I går tapte jeg en mildt sagt kjip kamp, og endte med å lukke spillet uten å save. I dag når jeg skal ti å fyre opp igjen får jeg feilmeldingen som vedlagt (dangerously low on memory. Please quit andr free up some memory). Dette var selvfølgelig også det første jeg gjorde. Deretter har jeg gjort følgende: - Mye googling - Restartet maskina - Slettet steam cache - Satt ned grafikken - Forsøkte kjøre vindu/fullskjerm - Slettet spillet lagt inn på nytt - Sjekket nyeste driver for skjermkort (Uten at jeg vet hvorfor det skulle hjelpe) - Slettet gamle spill/programmer jeg ikke bruker lengre. - Kjørt Ccleaner (registre og cleaner) Til slutt, noe som ga håp. Jeg lastet mitt gamle save. Denne fungerer fint, men det er noe galt med det nye. Det snodige er også at den gamle save filen er på 120 mb, mens denne nye er på 40mb. Gode råd? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Ser ut som jeg fant ut en løsning selv. Etter jegpostet dette kom jeg på at jeg fortsatt kjører 32-bit W7, det er nok problemet til mange. Og jeg har fortsatt ikke kommet meg over på 64 Løsningen er at jeg har en hardisk med 64 bit som jeg ikke bruker, fyrte den opp, lastet ned spillet og spilte en kamp (Vant tilogmed den jeg tapte 1-0). Deretter startet jeg 32 bit og fyrte opp spillet, alt funker nå! Takk til meg selv Edit: La merke til en litt irriterende greie, noen folk har bytta navn (?). Deriblant to stk jeg låner fra Fullham (Som jeg ikke har hørt om), men også Landu-Landu (Heter nå Ntambwe) som spiller i Tromsø og noen flere Endret 10. mai 2015 av Mephisto- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå