Gå til innhold

Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knips i rette øyeblikk for å få modellen i bortimot silhuett mot lys himmel.

Også her har jeg noen "take it or leave it" forslag å komme med:

Jeg ville fjernet det mørke feltet med tilhørende lyslinje oppå nede. Deretter et kutt oppe rett under smal linje ut på venstre ramme med påfølgende bortkloning av den resterende skrålinja ut på nevnte ramme.

Men så er det den smaken og baken da. Men jeg har så absolutt sansen for dette bildet også som mange av de foutgående. Det er bare det at når jeg skriver så nevner jeg det jeg ser og kommer med endringsforslag.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tidlig morgen tenkte jeg når jeg så dette. Det ble stilig med buen til høyre og håndrekka som peker mot himmelen til venstre. Og må ikke glemme dampen fra bakken! Den var stilig. :) knipset i akkurat riktig øyeblikk som vanlig! :thumbup:

Takk Helene, dette er tidlig om morgenen ja, i det sola står opp og vannet fordamper på bakken. Det var denne dampen som i utgangspunkter fanget min interesse..

Knips i rette øyeblikk for å få modellen i bortimot silhuett mot lys himmel.

Også her har jeg noen "take it or leave it" forslag å komme med:

Jeg ville fjernet det mørke feltet med tilhørende lyslinje oppå nede. Deretter et kutt oppe rett under smal linje ut på venstre ramme med påfølgende bortkloning av den resterende skrålinja ut på nevnte ramme.

Men så er det den smaken og baken da. Men jeg har så absolutt sansen for dette bildet også som mange av de foutgående. Det er bare det at når jeg skriver så nevner jeg det jeg ser og kommer med endringsforslag.

Roar

Tusen takk Roar. Slike kuttforslag er alltid velkomne, slike ting er ofte vanskelig å se på sine egne bilder, og da kommer det veldig godt med med slike kommentarer.

Oppe i 17. etasje i bygget til høyre jobbet jeg i 4 år. Men det er helt uvesentlig i denne sammenheng. Flott bilde igjen fra din side, og det jo akkurat når personen passerer feltet mellom trapp og bygning som er det rette tidspunktet for knipsing.

Takk Ragnar, det er da ikke uvesentlig at du har jobbet der i fire år, slike småopplysninger er artig, og ikke minst påvirker det helt sikkert hvordan du stiller deg til bilder fra stedet.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Walking on smoke.....

Tøft dette der personen er på vei mot den mørke bueformede inngangen (?). Men først må han komme seg over røykteppet. Stilig med rekkverket til venstre, som lager ei fin linje innover i bildet, og dermed gir dybde. Fin effekt med "trappeformen" på bygget i bakgrunnen. Ser ut som ei trapp der de har feilberegnet trinnene mot det store bygget til høyre....

Stilig Henning!

Lenke til kommentar

Walking on smoke.....

Tøft dette der personen er på vei mot den mørke bueformede inngangen (?). Men først må han komme seg over røykteppet. Stilig med rekkverket til venstre, som lager ei fin linje innover i bildet, og dermed gir dybde. Fin effekt med "trappeformen" på bygget i bakgrunnen. Ser ut som ei trapp der de har feilberegnet trinnene mot det store bygget til høyre....

Stilig Henning!

Tusen takk pentaxen. Ja artig med trappetrinneffekten på dette bygget, som vel kan sies å være norges mest utskjelte..

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...