anonym....... Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Før jeg starter denne "tråden" vil jeg bare forsikre meg om at det ikke kommer noen dumme kommentarer. Er det noen som vet om en matplan med 1000 kcal om dagen. Dette er ikke like villt som det kanskje virker. Jeg spiser nå omtrent 1500 kcal om dagen, men går ikke ned noe. Flott om noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
afterall Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Før jeg starter denne "tråden" vil jeg bare forsikre meg om at det ikke kommer noen dumme kommentarer. Er det noen som vet om en matplan med 1000 kcal om dagen. Dette er ikke like villt som det kanskje virker. Jeg spiser nå omtrent 1500 kcal om dagen, men går ikke ned noe. Flott om noen kan hjelpe! Med mindre du er veldig overvektig er det ikke tilrådelig å ligge på 1000 kcal om dagen. Heller ikke 1200 kcal om dagen. Har du funnet din BMR (Basal Metabolic Rate)? Dette er det kroppen din forbrenner om du skulle ligge helt i ro uten å bevege en finger i løpet av et døgn - mer eller mindre komatilstand, altså. All aktivitet kommer i tillegg til denne. Din BMR er garantert høyere enn 1200 kcal. Endret 10. mai 2015 av afterall Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det holder med en tråd, ikke tre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1665188 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg