luistheghost Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Spor i knallhard granitt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ja, det er fasinerende å se hva vann og stein kan kreere sammen! Flott bilde, fin komp, flotte farger og snasent lys! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ja, snart er vel disse svabergene og brygga i fullt bruk av soltilbedende og badehungrende. Kanskje er du ikke enig med meg når jeg ville kutta innenfor buska oppe til høyre hvilket ville fått smal sort linje ut på venstre ramme nede litt lenger vekk fra hjørnet og krevd at Author måtte lage ny godt kamuflert signatur. Ellers sitter jo kompen som et skudd i fint lys som sammen med ditto skarphet henter flotte farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Mange idylliske fotomotiver i disse områder. Det gjelder å finne de rette utvalg og å få foreviget disse. Dette synes jeg du er flink til å få til, og bildet her er vakkert å betrakte, og får oss til å lengte etter sommeren. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Takk skal dere ha! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg