Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smerter i underlivet

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er 18 år gammel, og har nå funnet ut at jeg har vært mildt sagt idiot over flere år. I ca 3-4 år har jeg hatt moderate smerter i pungen til tider, det kunne skje en gang i uken til fem dager i uken, der ballene rett og slett gjorde vondt. Til tider slet jeg med å sovne/gå, men dette var ikke ofte. Jeg har da gått med dette i en god stund nå, og i det siste har det blitt verre. Jeg blir ikke skikkelig hard lenger, samt at det gjør vondt på "høydepunktet"....

Aner ikke hva det, har ikke hatt så veldig lyst til å til legen med det, og nå tenker jeg at jeg har fucka alt opp der nede. Noen som har peiling på hva dette her kan være..

Anonymous poster hash: 8d516...439
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes du burde kontakte lege snarest. Hvis det skulle være smertefullt ennå, så burde du kanskje vurdere legevakt, siden det er helg. Ingen her kan vite hva dette skyldes uansett, så ta turen til legen snarest. Det er ikke sikkert det er noe alvorlig, men i verste fall så kan det haste litt. Det blir nok flaut og ubehagelig, men det beste er nok å bare hoppe i det. 

Det er ikke normalt at det skal gjøre vondt der nede, så lenge noen ikke sparker eller slår deg der da  :tease:

Personlig så syntes jeg det er rart at du ikke har tatt kontakt med lege for lenge siden. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...