JVM91 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hei! Etter å ha spilt MMO og RPG spill i årevis så savner jeg et godt bilspill. Trenger ikke nødvendigvis være en simulator, men ser helst at det er muligheter for modifisering av både det tekniske og estetiske på bilene, open world hadde også vært kult - men ikke noe jeg MÅ ha. Helst på steam, har noe ekstra penger i steam wallet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Anbefaler å ta en titt på Assetto Corsa. Det er en simulator som jeg mener å huske skal ha støtte for Oculous Rift noe som jeg lenge har ønsket å teste ut. 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Project Cars er også et bra alternativ. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Det du beskriver er jo Forza Horizon 2 på Xbox Men på pc er det vel Project Cars som e i vinden for tiden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Dirt Rally! Anbefales varmt. Nærmeste man kommer en simualtor siden RBR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå