Hjemmekjemiker Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei! Skal ha høytallere til festing, både ute og inne. Da tenker jeg enten disse: https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/gulvstaende-hoyttaler/cerwin-vega-xls-215-gulvstaende-hoyttaler/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=CVXLS215BK Eller disse: http://fnky-audio.no/pa-lydutstyr/pa-pakker/pa-pakke-4c-stage-1515-og-ma600 Hva burde jeg gå for? Det må bare være veldig høy musikk og mye bass. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ingen av dem spiller spesielt bra. Men dersom du bare er ute etter "gøy" faktoren holder jeg en knapp på CV'ene dersom du har krefter nok å fore dem med. Hva har du eventuelt tenkt å benytte som forsterker på disse? Her trengs ordentlige krefter i massevis med mindre du har tenkt å opprette et abonnement på elementer. Til utendørs bruk vil nok begge skuffe deg. Innendørs vil begge settene du linker til klare å lage jordskjelv, men skal du klare å oppnå høy lyd med mye bass utendørs trengs et PA anlegg av dimensjoner. Lenke til kommentar
Hjemmekjemiker Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Ingen av dem spiller spesielt bra. Men dersom du bare er ute etter "gøy" faktoren holder jeg en knapp på CV'ene dersom du har krefter nok å fore dem med. Hva har du eventuelt tenkt å benytte som forsterker på disse? Her trengs ordentlige krefter i massevis med mindre du har tenkt å opprette et abonnement på elementer. Til utendørs bruk vil nok begge skuffe deg. Innendørs vil begge settene du linker til klare å lage jordskjelv, men skal du klare å oppnå høy lyd med mye bass utendørs trengs et PA anlegg av dimensjoner. På CVene har jeg enten NAD 375+Dac eller Emotiva XPA 5 + UMC 200 jeg kan bruke. Tror du det holder? Evt. hvilken burde jeg bruke på dem? Hvilke høytallere vil du ha kjøpt for å ha ute? Endret 10. mai 2015 av Hjemmekjemiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå