Gå til innhold

Hva spiller best av disse?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha høytallere til festing, både ute og inne.

Da tenker jeg enten disse:

https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/gulvstaende-hoyttaler/cerwin-vega-xls-215-gulvstaende-hoyttaler/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=CVXLS215BK

Eller disse:

http://fnky-audio.no/pa-lydutstyr/pa-pakker/pa-pakke-4c-stage-1515-og-ma600

Hva burde jeg gå for? Det må bare være veldig høy musikk og mye bass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av dem spiller spesielt bra.

Men dersom du bare er ute etter "gøy" faktoren holder jeg en knapp på CV'ene dersom du har krefter nok å fore dem med.

Hva har du eventuelt tenkt å benytte som forsterker på disse? Her trengs ordentlige krefter i massevis med mindre du har tenkt å opprette et abonnement på elementer.

Til utendørs bruk vil nok begge skuffe deg. Innendørs vil begge settene du linker til klare å lage jordskjelv, men skal du klare å oppnå høy lyd med mye bass utendørs trengs et PA anlegg av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Ingen av dem spiller spesielt bra.

Men dersom du bare er ute etter "gøy" faktoren holder jeg en knapp på CV'ene dersom du har krefter nok å fore dem med.

Hva har du eventuelt tenkt å benytte som forsterker på disse? Her trengs ordentlige krefter i massevis med mindre du har tenkt å opprette et abonnement på elementer.

Til utendørs bruk vil nok begge skuffe deg. Innendørs vil begge settene du linker til klare å lage jordskjelv, men skal du klare å oppnå høy lyd med mye bass utendørs trengs et PA anlegg av dimensjoner.

På CVene har jeg enten NAD 375+Dac eller Emotiva XPA 5 + UMC 200 jeg kan bruke. Tror du det holder? Evt. hvilken burde jeg bruke på dem?

Hvilke høytallere vil du ha kjøpt for å ha ute? :)

Endret av Hjemmekjemiker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...