Gå til innhold

PS4 test erfaringer hvorfor oppgradere?

LMH1

Anbefalte innlegg

Hei, har så vidt fått testet PS4 med ps4 battlefield hardline.

Nå er jeg litt positivt overrasket at PS4 er så stillegående, virker ikke den blir like lett varm som PS3 (OLD) i spill. Det er særlig bra hvis man har liten plass og skal spille i sommeren.

Men fremdeles det og muligens støtte for 2 TB harddisk (2,5" harddisk).

Bortsett fra det er det ikke særlig vits å oppgradere.

Fremdeles ser jeg antilasing er dårlig med i spill, selv om man ser bilder som kunne vært 4k oppløsning.

Så kan noen si hvorfor PS4 velger dette?

Har også problemer å teste hvor rask internettilkobling den har kablet. Mest på grunn flash ikke funger på speedtest.net

Virker enten så er altibox linjen hos house of nerd dårlig med PS4 ellers må det være sony som nedprioriter raske servere, det tar mye lengre tid (Veldig ofte) og laste ned spill fra PSN en det tar å laste ned fra PC med enten Orgin eller Steam (Selv om steam kan være veldig tregt.)

Så hva er deres erfaringer? Syns egentlig PS3 sine menyer er mere ryddig en PS4 sine er.

Så hvis dere som foretrekker PS4 hvilken spill er det som krever mest av konsollen? Og det som gir best skjermbilde sammenlignet med PC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

PS4 er langt i fra stillegående, vil du ha det er Xbox One veien å gå.

PSN har heller ikke imponerende nedlastningshasstighet.

XBL gir heller ikke full guffe, får ca 5 - 7Mb/s på en 100mbit linje

besre grafiske ute nå er vel The Order, men et elendig spill.

Destiny ser veldig bra ut på begge konsollene.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

De nye spillene vil komme til de nye konsollene. Det burde være grunn nok i seg selv. Når du skal ta valget, må du velge mellom xbox (kommunikansjonsmaskin som kan kjøre spill) og playstation (spillmaskin som kan kommunisere).

Det er riktig som nevnt over at xboxen er mer stille. Det er også riktig at playstation er litt kraftigere.

Det som burde avgjøre er hvilken konsoll som har de exclusive spillene som du er interresert i

Lenke til kommentar

Tenker du på:  Og endre dette her? Hjelper begge til alle internetlevrandører eller er forskjellig oppsett til hver levrandør?

Tror ikke jeg vil kjøpe ny konsoll med det første før AMD ZEN platformen kommer og usb 3.1.

1zed1kp.png

Vet noen hvordan man kan gjøre det mulig å koble til USB 3 harddisk til PS4 og bruke den som systemdisk?

Siden siden jeg vurder å leie PS4 i så fall ønsker jeg det slik fordi det stedet jeg leier av ønsker ikke at man skrur opp maskinen å bytter harddisk, det må vel være mulig? Siden usb3 skal fint klare 150 mb/S hvis usb kontrolleren er god nok.

For stasjonære klarer usb 3 kontroller fint 440 MB/S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...