Gå til innhold

Westminster Bridge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gå lenger enn Fredrik med å si at dette er det beste bildet du har lagt ut her på Tek. Meget fint komponert, fargene er fine og skarpheten er der den skal være. Kunne jeg gitt deg hvor mange hjerter jeg ville skulle du fått mange flere enn det ene hjerte jeg får lov å gi deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er det beste bildet du har lagt ut fra London turen din Helene! Det var veldig, veldig fint, og skikkelig bra komponert!

Godt jobba!

Fredrik

Wow!! Tusen takk Fredrik! :) Jeg var litt usikker på dette egentlig. Syntes sjøl det var litt kult, men tenkte kanskje det ble litt mye bru...at den fyllte litt mye av bildeflata.

Lenke til kommentar

Jeg vil gå lenger enn Fredrik med å si at dette er det beste bildet du har lagt ut her på Tek. Meget fint komponert, fargene er fine og skarpheten er der den skal være. Kunne jeg gitt deg hvor mange hjerter jeg ville skulle du fått mange flere enn det ene hjerte jeg får lov å gi deg.

Jøje meg da! Jeg blir jo helt varm i hjertet mitt av alle disse godorda! Tusen hjertelig takk Torbjørn! :)

Lenke til kommentar

Et slags mystisk slør over det hele! Passer godt til det spreke perspektivet. Bra dette! :)

Jeg har editert det endel for egentlig var det litt mørkt og trist. Sløret har jeg lagt på sjøl, syntes det gjorde seg. :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hva skal jeg si..... bøyer meg i støvet og blir værende der...

Det er bare så stilig, at selv jeg går tom for ord. Og det er ikke ofte...

Noe jeg bet meg merke i, er kontrasten mellom den grønne broa og det brune bygget. Er også så totalt forskjellige i former, noe som du har fått frem på utsøkt vis. Buer vs Kantete former.

Når jeg skal legge ut bilder fremover nå, blir som å hoppe etter Fru Wirkola........

Lenke til kommentar

Hva skal jeg si..... bøyer meg i støvet og blir værende der...

Det er bare så stilig, at selv jeg går tom for ord. Og det er ikke ofte...

Noe jeg bet meg merke i, er kontrasten mellom den grønne broa og det brune bygget. Er også så totalt forskjellige i former, noe som du har fått frem på utsøkt vis. Buer vs Kantete former.

Når jeg skal legge ut bilder fremover nå, blir som å hoppe etter Fru Wirkola........

Men i svarte! Hva er det som skjer i dag da? Jeg rødmer stort! :blush:

Lenke til kommentar

Ett meget velkomponert og severdig bilde dette også. Utrolig hvilke detaljer og utsmykninger som finnes i broer og bygninger i London.

Er spent på om du også har tatt noen bildet av Hammersmith Bridge, som jeg personlig synes er den fineste av broene som krysser Thamsen.

Mvh. Rolf

Åhhh! Men det har jeg ikke!! Det var så mange broer jeg ville fotografere, men det ble ikke nok tid! :hm: Det er jo så vannvittig stort og så mye å se i London at ei lita mus som meg ble helt svimmel! :) Jeg må visst tilbake igjen...;) tuuusen takk for hyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...