andjon Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Har i oppgave i å finne ut hvordan alkohol påvirket Harry Hole som etterforsker og som privatperson, noen som har lest boka og kunne gitt meg litt info? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Du har vel ikke fått i oppgave å analysere en bok du ikke har lest? Antar du fikk i oppgave å lese boka selv, og deretter analysere? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Om det der er spørsmålet ditt, trenger du ikke ta utgangspunkt i Panserhjerte. I tilfelle du ikke var klar over det fins det rundt 10 bøker om Harry Hole, han er alkoholiker i alle sammen. Bøkene om Harry Hole er spennende lesing, anbefaler at du leser Panserhjerte selv (evt. hvilken som helst av dem) og finner ut selv. Er ikke en veldig vanskelig oppgave. Tar toppen en uke å lese den boken. Om du synes lesing er kjedelig kan jeg si at Panserhjerte er en av de mer "actionfylte" av bøkene, den grenser nesten til å være en klassisk Bond-film noen ganger, handlingsmessig. Marekors er en litt kortere bok som gir et veldig godt bilde av Harrys alkoholisme og problemene dette medfører. Endret 10. mai 2015 av Sitronsaft Lenke til kommentar
andjon Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg har ikke rukket mer enn 2 bøker, og ettersom det er 3 bøker og det var panserhjerte jeg ikke har rukket, lurte jeg derfor på om noen hadde lest den og kunne si litt kortfatta om han tok noen dumme valg mens han var påvirka. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ah. Kan ikke huske panserhjerte så godt dessverre. Men to bøker burde vel gi et greit bilde, og så får du se om du får tid til å lese noe av panserhjerte frem til oppgaven skal leveres? Lykke til Lenke til kommentar
andjon Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 hehe, har ikke tid i det hele tatt, men har forsåvidt fått et greit bilde av hvordan han er som person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå