Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i magen!

Anbefalte innlegg

Har siden tirsdag slitt med magen, startet da med diaré,  når jeg plutselig må på do så er det som om jeg skal føde igjen! Det er som jeg har pressrier! Må sitte på do lenge før det gir seg, det som kommer ut er flytende. I tillegg blodig slim. (ingen baby :) ) Har ikke forstoppelse (noe jeg vet at det faktisk kan gi diarè)

Var hos legen i går, fikk tatt blodprøver, fikk råd om å bruke Idoform, hvis jeg skulle bort kunne jeg bruke Imodium. Drikke biola for å få i meg melkesyrebakterier. Magen er bedre når jeg holder meg i ro, og smertene og turen til klosettet kan ha flere timers mellomrom, men så fort jeg begynner å bevege meg, gjøre noe så må jeg løpe på do.

Aller verst er smertene og krampene, for jeg må trykke som om jeg sitter og skal føde! Null kontroll!  Gruer meg fryktelig til neste runde, for jeg orker snart ikke mer av de krampene og smertene!!!! Er litt kvalm, men ikke verre enn at jeg greier å få i meg væske slik at jeg ikke blir uttørket, har ikke feber, men jeg fryser noe helt forferdelig!!! Spiser ok.

Forstår at jeg kanskje skulle ha tatt kontakt med lege igjen, men ting har egentlig ikke forandret seg noe spesielt siden fredag, bare det at jeg begynner å bli sliten......

Noen som har opplevd det samme? Noen som fant ut hva det var? Hater å måtte gå sånn uten at jeg har noen slags forklaring på hva det kan være!!! (Er en del katastrofetanker egentlig )

Anonymous poster hash: aac9f...95f

Anonymous poster hash: aac9f...95f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...