Audigutten Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei, jeg har en Audi A4 B5 97 modell. Jeg gikk tom for bensin engang og så døde bilen så klart.Helt uviten trodde jeg at det bare var bensin mangel på at bilen ikke starta. Fylte på bensin og nop. Ingenting. Den stod å kinnet helt normalt men ingen tenning. Så skiftet jeg alle tennplugger. De andre var helt svarte der de gnistrer. Så prøvde jeg igjen uten hell. Ikke da heller. Så skiftet jeg alle dysene og dyserør. De andre var sprukket på tuppen. ingen hell da heller. Så skiftet jeg bensin pumpe, men den ville ikke gå lenger. så nå har jeg koblet opp pumpa manuelt med bryter. går som bare det. I går kom det bensin i hytt og pine ut, men nå kommer det bare ut, og ikke i retur? kan det være filteret som er tett? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 kan det være filteret som er tett? Jeg gikk tom for bensin engang og så døde bilen. Når siste rester fra tanken kommer til filteret så kan det bli potta tett.. Lenke til kommentar
Audigutten Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Okei, veit du hvor jeg kan kjøpe nytt ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ikke sikkert at filteret er årsaken til problemet men du kan jo prøve.. Søk rett filter til bilen din på nettet(google) Og sjekk ut rett vei ved montering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå