Saudafoto Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Gutt 12 år Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Flott portrett med ene halvdelen i skygge slik jeg også foretrekker når jeg en sjelden gang våger meg på et portrett. Kanskje kunne du kutta vekk halvparten av håret oppe eller t.o.m. la ramma skjære over panna nedenfor panneluggen. Scroll opp og dekk til så ser du hvordan det funker eller ikke funker. Roar Lenke til kommentar
Saudafoto Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Takk for tilbakemelding, liker også versjonen der halvparten av håret er kappet vekk. Men mor ville ha med alt Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Fin lyssetting og blikkontakt. Enig i betraktningene angående beskjæring. Tettere utsnitt ville nok fått frem blikket på en bedre måte, men det er litt smak og behag og det viktigste for deg er jo å gjøre kunden glad. Reagerte litt på det røde fargestikket i omrisset (rim light). Det blir en fargeklatt i en ellers rolig fargepalett. Det er en tøff effekt, men usikker på om det passer til dette motivet og stemningen i bildet. Tror derfor dette bildet også hadde gjort seg kjempefint i sort-hvitt. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Porttrettbilder er ikke min sterke side men jeg kan se at dette er et flott bilde. Du har fått frem et fint lys og skyggen på guttens venstreside gjør bildet veldig bra. Fin bakgrunn i bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Fint og følsomt uttrykk i porttrettobjektet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg